Klinkt goed dianana! Hier ook lekker op de bank met een hapje en filmpje.. Alleen hier zonder borrel! Papa, gezellig dagje gehad dus!?
Good evening @papa dus jullie hebben n geslaagde dag gehad? Hier ook op de bank na n werkdag ook zonder boerrel en mannetje is in de keuken aan de slag. Vanavond filmpje kijken als k niet in slaap val.
ach shhhh daar heb ik helemaal niet bij stil gestaan mel ! sorry nee doe maar lekker niet hoor ik doe t altijd alleen tijdens ongi sorry mel heb dr niet over nagedacht!
Geeft niet hoor dianana, ik heb er totaal geen moeite mee! Esthertie, lekker hè zo'n avondje.. En inslaap vallen is ook niet verkeerd hoor! Haha!
Dames en heer! kon me niet inhouden op de beurs! http://www.zwangerschapspagina.nl/members/45678-albums6266-picture32693.jpg hier is mijn boontje 1.54cm lang en volgens hun 8w2d hartje klopt!! Ga zelf nog even uit van 8 weken tot de echo van de vk 2maart
Anz, snap helemaal dat je je niet in kon houden! Fijn om te horen dat het hartje klopt, stelt je toch gerust..
hoi meiden nog steeds niets.... zal morgen wel komen heb steeds af enn aan krampen dus zegt genoeg wil in ieder gavel geen hoop hebben
anz wat een super mooie foto van jullie kindje hihi wel wee fijn om het zo te zien en om de bevestiging te krijgen dat het goed gaat heb je toch maar weer de bevestiging zodat je zorgeloos kunt genieten he meis! dikke knuffel ik ben slapen doei meisies!!!
Hoi allemaal! En True? Hoe gaat het? Aily, waar ben je?? Vandaag is je NOD!!! Mijn vriend en ik hebben voor 2 maart een afspraak staan bij de dokter: dan kunnen we al onze vragen op tafel gooien.
Anz, mooie echo, wist niet datnhet kom op de beurs True, hoe is he met jou? AL iets te bekennnen? Ik ben blij dat ik er alweer vanaf ben. Ben het gelukkig maar 3 daaggies