Ik ga vandaag eindelijk naar de stort.... en daarna met mams op zoek naar een konijnenhok.... nadat mijn zusje ineens met een verrassing thuiskwam....
gefeliciteerd met je zoontje apie leuk hoor een discofeestje met die lampen en harde muziek zal die wel helemaal geweldig vinden heeeeeeeeel veel plezier meis en gekko jij eindelijk naar de stort werd tijd he hihihihi. ik ben lekker een dagje vrij heerlijk maar geen plannen voor vandaag lekker chille hihihi
hmm heerlijk bren.... Ja werd wel tijd om eens naar de stort te gaan..... en zin dat ik erin heb hahahahaha
hahaha wij hadden het geluk dat we containers voor ons vuil hadden en konde het zo vanuit het raam weg gooien dus wij hoefde niet helemaal naar de stort te rijden echt heeeeeeeel fijn zo heerlijk om zo ff een goede schoonmaak te hebben gehad al ouwe rotzooi weg
Hahahahahaha... mazzelaar!!! Ik heb gister de laatste dozen uitgepakt die ik alleen kan uitpakken.... Ik heb nog twee kratten staan waar we even met z'n tweeen naar moeten kijken.... Maar nu blijkt dus dat er wel veel mee is verhuisd wat we eigenlijk gewoon weg hadden kunnen gooien.... Achja.... Lekker een dagje chillen.... wat ga je doen? Of ga je niets doen?
@Apie Fijne dag vandaag en succes vanmiddag met de koters! @Gekko Is t konijntje voor jou of je moeder??
Konijn is zelfs voor mijn zusje zelf.... Maar goed... het beestje heeft een hok nodig.... dus mag ik chaufeur spelen in de zoektocht naar het perfecte konijnenhok....
weet nog niet wat ik ga doen heb ff wii aangezet ff spellentje doen waarschijnlijk komen wij straks ook nog wel het een en ander tegen dat ook gelijk weg had gekunt maar ja ach zien we straks wel weer staan vast nog wel containers straks hihihi maar je neemt indd vaak veel te veel mee maar gekko zo blijven we bezig he
@Gekko Aach wat leuk, jou zusje is een stuk jonger toch?? @Bren Heerlijk ff goed opruimen, je bewaart altijd zoooo veel wat je eigenlijk nooit gebruikt.
Dat is ook weer waar... Maar goed... toen ik de dozen inpakte had ik al bij sommige dingen.... wat moet ik er eigenlijk mee?? efin... komt wel goed allemaal denk ik en ik zal het wel blijven houden....
Ja twaalf jaar jonger..... wel grappig.. ik had dat nooit hoeven proberen... Maar mensen veranderen en ouders dus ook
Goedemorgen lady's! True wat een Prachtige test meis! Wil iemand de glazen bol voor mij invullen? Zit nl. op mijn mobiel! Ik denk een meisje! Hier ga ik ook verder met de lente schoonmaak en dan lekker naar buiten! Apie gefeliciteerd met je zoontje!!
********** De Glazen Bol *********** Wordt het een jongetje of een meisje? Augustus mama's Esthertie: Esthertie, Aily, Dianana, Es22, Doudou, True, bren79, Gekko, Engeltje, Miss C, Karine, Mel05,apie3 September mama's Dora: Aily, Es22, True, bren79, Esthertie, Gekko, Engeltje, Miss C, Karine, Mel05,apie3 Oktober mama's Anz87: Aily, Es22, True, bren79, Esthertie, Gekko, Engeltje, Miss C, Karine, Mel05 ,apie3 Karine: Aily, Dianana, Es22, True, bren79, Esthertie, Gekko, Engeltje, Miss C, Mel05 Aily: Aily, Dianana, Es22, Doudou, True, bren79, Esthertie, Gekko, Engeltje, Miss C, Karine, Mel05, apie3 Mothertobe: Aily, Es22, True, bren79, Esthertie, Gekko, Engeltje, Miss C, Karine, Mel05, apie3 November mama's Bonnie1: Gekko, Es22, bren79, Miss C,dianana,engeltje,apie3, Esthertie truelove4ever: bren79, Gekko, apie3, Mel05, dianana, Esthertie,
Kast ga ik morgen nog een keertje schilderen en t hoofdeinde van het bedje nog een keer Zijn nu met t fietsje bezig