********** De Glazen Bol *********** Wordt het een jongetje of een meisje? Augustus mama's Esthertie: Esthertie, Aily, Dianana, Es22, Doudou, True, bren79, Gekko, Engeltje, Miss C, Karine, Mel05,apie3 September mama's Dora: Aily, Es22, True, bren79, Esthertie, Gekko, Engeltje, Miss C, Karine, Mel05,apie3 Oktober mama's Anz87: Aily, Es22, True, bren79, Esthertie, Gekko, Engeltje, Miss C, Karine, Mel05 ,apie3 Karine: Aily, Dianana, Es22, True, bren79, Esthertie, Gekko, Engeltje, Miss C, Mel05 Aily: Aily, Dianana, Es22, Doudou, True, bren79, Esthertie, Gekko, Engeltje, Miss C, Karine, Mel05, apie3 Mothertobe: Aily, Es22, True, bren79, Esthertie, Gekko, Engeltje, Miss C, Karine, Mel05, apie3 November mama's Bonnie1: Gekko, Es22, bren79, Miss C,dianana,engeltje,apie3, Esthertie, Karine December mama's truelove4ever: bren79, Gekko, apie3, Mel05, dianana, Esthertie, Karine
********** De Glazen Bol *********** Wordt het een jongetje of een meisje? Augustus mama's Esthertie: Esthertie, Aily, Dianana, Es22, Doudou, True, bren79, Gekko, Engeltje, Miss C, Karine, Mel05,apie3 September mama's Dora: Aily, Es22, True, bren79, Esthertie, Gekko, Engeltje, Miss C, Karine, Mel05,apie3 Oktober mama's Anz87: Aily, Es22, True, bren79, Esthertie, Gekko, Engeltje, Miss C, Karine, Mel05 ,apie3 Karine: Aily, Dianana, Es22, True, bren79, Esthertie, Gekko, Engeltje, Miss C, Mel05 Aily: Aily, Dianana, Es22, Doudou, True, bren79, Esthertie, Gekko, Engeltje, Miss C, Karine, Mel05, apie3 Mothertobe: Aily, Es22, True, bren79, Esthertie, Gekko, Engeltje, Miss C, Karine, Mel05, apie3 November mama's Bonnie1: Gekko, Es22, bren79, Miss C,dianana,engeltje,apie3, Esthertie, Karine December mama's truelove4ever: bren79, Gekko, apie3, Mel05, dianana, Esthertie, Karine Es22
Goedemorgen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Het wordt vandaag een FANTASTISCH weertje!!! Hoe is het hier met iedereen?
Jep! Gisteren al hihi... Wit! Dacht ik, maar naar heeeeel lang turen zag ik toch echt een 2e schaduw! En toen was ie weer weg, en toen weer terug.. Vanmorgen maar ff met ochtend urine getest, en weer zo'n heel vaag schaduwtje te zien. Het zijn verschrikkelijke tuur streepjes. Daar kan je dus niets mee! Ze zijn zo licht, dat ik me afvraag of ik ze niet inbeeld! Dus over een dag of 3 even opnieuw proberen. Ik ga het nog even spannend houden!!!
Heb ook maar ff mijn handtekening aangepast. Zit nu op dat 23, dus dat is wel vroeg. Ik heb m ff 2 dagen verlengd . Mijn cyclus is zo anders geweest de afgelopen maanden.....
Iemand toevallig ervaring met Wondfu testen? Ik heb ze wel eerder gehad, en kreeg echt helemaal niets te zien. Wil me alleen niet blij maken met een dooie mus zeg maar... Ik bedoel, ik denk echt iets gezien te hebben. Dan begint het ineens te kriebelen. Zou het?? Maar helaas heb ik ook wel eens van die goedekope internet tests gehad, die achteraf vals positief aangaven met zo'n licht lijntje. Hoop dat deze testen daar niet onder vallen!!!!!!!!!!!!!
geen idee.... Kan je via marktplaats kopen. Kosten .34 cent per stuk.... Er staat niet bij waar ze vandaan komen eigenlijk....
Vet man! Hij was helemaal het mannetje! Hij was helemaal gelukkig!! Ik wat minder..... Mijn kookwekker is gesloopt, zijn nieuwe skelter was binnen een kwartier gesloopt, en de afstandbestuurbare auto, idd gesloopt... Ik ben er trouwens achter dat deze testen dezelfde zijn als die van zwanger&kids. Tenminste zij verkopen ze ook... Daar ervaring mee????????