Daar wordt je minder blij van, slopen! Niet bekend met die testen, ik vrees dat je nog een paar dagen af zal moeten wachten!
Wel jammer van die nieuwe spullen.... Kunnen ze niet een kids keurmerk maken.... Ze zetten nieuwe speeltjes die binnenkort op de markt komen in een kamer met dolle kinderen... en als het binnen een uur niet stuk is zwanger en kids heb ik 1 keer gebruikt... al wilde die juist weer niet wit worden..... Dus geen idee of er een licht streepje kwam.... controlestreep was trouwens wel heel duidelijk
hey apie je maakt het wel heeeeeeeeeeel spannend wat ik van z&k testen weet is dat ze pas laat pos aangeven....mss toch ff naar kruidvat??bij mij reageerden ze heel vroeg hihihi oww als je korterbij woonde kwam ik ze je brengen hahahahaa......ben nu echt nieuwsgierig en heb een heel goed voorgevoel bij jou.....oa door je klachtjes wat leuk dat ie helmaal het mannetje was hahahaha stoer man had ik wel willen zien ahhahaha echt so cute wel jammer dat alles geslooopt is... ik heb dat ook wel eens gehad nu leg ik standaard de kadootjes weg totdat de kids weg zijn want anders is het idd zo kapot
hihihi me vriend kwam gisteren thuis van de winkel was ie daar een hele goede vriend van mij tegengekomen.. en meneer kon natuurlijk zijn mond niet houden hahahahaha had ie het hem verteld.... hij is zoooooo trots moest wel lachen om de reactie van die vriend... mijn vriend vertelde het dus en zijn reactie was...van jou???? hahahaha me vriend gelijk.......tuurlijk van mij ...hahahahah denk omdat we idd nog niet zoooo lang samen zijn hahaah gisteravond zat ie zo met een big smile naar me te kijken.....(ik lag half bewusteloos op de bank van vermoeidheid) dus ikke....wat????......ja zei ie....ik vind het zo raar dat je nu al zo moe bent hahah...en hoe dat kan....en vind het zo leuk
goedemorgen dames spannend apie ik heb ook z&k en keren dat ik ze heb gebruikt waren ze wit maar ja dat kon ook wel kloppen want werd daarna ongi hiihihihi. maar als je geen vertrouwen in heb dan ga je toch naar de kruidvat 2v5 halen daar is iedereen erg te vrede mee en wie weet jij ook wel hihihi en heerlijk dat je zoontje gister naar zijn zin heeft gehad alleen jammer dat er ook gesloopt is :S @true wat een lieverd die man van jou papa kan zodra het raak is ook zijn mond niet houden ik ook niet daar niet van hihihi en hij is nu al bezorgt maar dan helemaal tenminste dat was de vorige keer hihihi hoe gaat het hier verder???
@True Aaaag wat lief Zo grappig hoe verschillend mannen zijn, die van mij moest ik een schop onder z'n .. geven om het te gaan vertellen aan collega's met 13 wk. Maar toen had ie wel een leuke&lieve manier verzonnen. @Apie Geen ervaring met z&k test zou toch een bij de kv halen, die gaven bij mij +/- 2/3 dagen voor nod een dikke roze streep. Je houdt het wel heel spannend.
@ Apie: Spannend zeg!!! @ True: Lief hoor van je vriend!! Hahaha... @ Bren: Het is ook lastig om het niet van de daken te schreeuwen!! @ Esth: Hoe is het met jou? Kamertje al klaar? Hier vanmorgen een goede echo gehad, hartje klopte overduidelijk en het was druk aan het bewegen
Soooooooooo, ff een korte pauze ingelast! Goedemiddag allemaal! Heb vandaag grote boodschappen gedaan, en een 'nieuwe' koelkast schoon gemaakt.. Daar zat ongelogen waar dik een cm schimmel in... Heb m ff goed behandeld met gloor. Nadeel: ben nu al een half uur kotsmisselijk van de lucht ... (ff de spanning er in houden hier he ) Ik ga morgenvroeg ff naar de kruidvat.. Stond in de planning voor vanmorgen, maar helaas zat dat er niet meer in! Beetje balen hahah. Nou branden jullie van verlangen om te weten wààrom dat zoiets belangrijks vandaag niet meer gelukt is?! Nou, mijn man heeft vanmorgen de koters naar school gebracht. Daarna zou ik boodschappen gaan doen. Zegt ie heel lief: je moet wel even tanken hoor! Hij is kats leeg.... Nou......... DAAR BEN IK ACHTER GEKOMEN!!! En bedankt! Hij startte al bijna niet meer, en ik ben de hoek om: sputter sputter.... Zo'n 200 meter van de pomp af! Waar mijn man s'morgens WEL langs kon rijden!!! Dussssssssss.... Hij heeft een slechte dag vandaag hahaha..... Affijn, morgen ga ik dus de rest van de boodschappen doen. Onze kruidvat is s'middags onbereikbaar. S'morgens heb je kans dat je maar 1 kilometer hoeft te lopen . Slecht geregeld met de parkeerplaatsen
Oja, daar zit ook een action, dus haal ik idd gelijk een nieuwe kookwekker! En idd dat ze dat speelgoed niet hufter-proof maken snap ik ook niet
Sorry apie maar ik zit hier een beetje te gniffelen achter de comp... klinkt gewoon als acties die mij zouden kunnen overkomen dus ik heb wel een beetje een idee hoe je er nu bijzit... Morgenochtend dus lekker met een volle tank naar de kruitvat... (waarom heeft je wederhelft niet op de terugweg getankt eigenlijk?)
Wassie te lam voor hahahaha.....Ik heb m het hele stuk laten duwen hahahaha.... Ik krijg er een beetje de slappe lach van
Kom strakies weer even terug.... Mijn man vraagt steeds waarom ik zo zit te lachen... Kan m toch moeilijk uitleggen dat het om hem is
Hahahahahahaha hahahahaha hihihi Goed zo!! Lekker laten duwen!! Maar je hebt nu dus niet alle boodschappen kunnen halen? Ik zou dan namelijk ook een lijstje maken en hem de schappies laten halen... (Of had het een andere reden dat je niet alle schappies hebt..)