ja moet werken maar ze kan gelukkig heel goed met me schoonzusje en broertje. en die proppen die er uit zijn dat schild een hoop ze hoorde al beter en deed minder pijn zei ze dus komt wel goed
Jep druk aan de schilder geweest Vanmorgen met de kleine naar de ha geweest Toen naar de psz werden schooltijd's gemaakt Werden gebeld of we dr kwamen halen...hoest de longen uit dr lijfje Heeft ook n babyhaler gekregen nu en weer amoxiline Hoop dat t n beetje helpt nu Ze slaapt bijna niet meer zo zielig
echt balen geen comp... tegenwoordig ben je dan zo onthand..... En heel zielig voor je kleine.... heeft ze dit vaker gehad??? en hoelang kan het volgens de ha duren voor de medicijnen beginnen te werken?
Geen id Ze heeft t nu voor de 3e keer....eigenlijk 1x heel lang Ze komt er steeds net niet vanaf Hopelijk nu met die babyhaler wel Ze heeft bijna geen stem meer Ze is er verder niet heel ziek van wel koortsig af en toe Op school moest ze zo hoesten dat ze belden....kom dr maar halen
aaahhhh dat is wel heel erg zielig.... veel thee met honing....en geen melk was het toch bij een geiriteerde keel?
Tis geen leuk gezicht zo'n toeter op dr mond Nu 2 keer gedaan....heeft nog geen effect Ze is heel benauwd Ze blijft maar vrolijk en gezellig En lekker spelen gewoon
@dianana is het geen kroep? Soms helpt het als je d'r in de badkamer zet, goed vol gestoomd, en r daar ff lekker laten spelen.. Honing is idd niet goed voor kleintjes! Melk ook niet doen. Thee met anijs suiker mag dan weer wel. Worden ze ook lekker rustig van... Wel heel zielig! Nou ff wat anders heb net een k 2 v5 testje gedaan, en zoals verwacht was ik weer niet geduldig genoeg. Heb een uur ervoor nog gepiest en koffie gedronken (2 bakken). Echterrrrrrrrrrrrrrr zie ik een heel vaag 2e lijntje. Beetje bruinig en even breed, maar wel zo verschrikkelijk licht, dat ik me wederom afvraag of ik m niet WIL zien!!!!!!!!!!!!! Ik ga even niet meer testen tot zondag of maandag.....En dan met ochtend urine, en kruidvat!! De wondfu testen waar ik het over had: Die zijn van kruidvat!! Tenminste op de verpakking van kruidvat staat wondfu met nr. Ze zien er heel anders uit, maar de kruidvat test komt dus ook uit de wondfu fabriek
Hmm klinkt heel appart.... en heel spannend... Apie kan je wel wachten tot zondag/maandag? (waarom mogen kleintjes eigenlijk geen honing?)
Honing is een natuur product, en bevat bacterieen die gevaarlijk zijn voor kleine kinderen! Tot 1 jaar, daarna in mate..... En nee, ik denk niet dat ik kan wachten hahaha... Je begint me te kennen
aha... ik dacht honing is een natuurprodust en daarom gewoon goed..... tsja... Maareh... thee is vaak tot kookpunt... meeste bacterieen overleven dat niet toch??? (en je hebt jezelf verraden door te tikken dat je een uur geleden nog naar de toilet was geweest en twee koppen koffie had gedronken)
Op Q-music is het werkwoord van de dag krijgen.... Dan moet je zeggen wat het eerste in je hoofd opkomt bij dat werkwoord.... Voor mij is het..... Ik hoop dat we allemaal nog voor de zomer twee roze streepje krijgen
Hihi.... Hoezo doorzichtig?! Je kookt de thee wel, maar de honing niet. Dus wordt niet door gekookt genoeg dan... Jaaaaaaaaaaaaaa Allemaal op roze voor de zomer!!!
Ik gooi altijd kokend water op de honing.... anders lost het naar mijn smaak niet genoeg op..... Maar het is echt een "ziek" drankje.. thee met honing... drink ik alleen als ik last van mijn keel heb of ik me ziek/zwak/misselijk/zielig voel