AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHH spannendddddd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! bij mij ook eerst vaag lijntje maar wel zo zichtbaar dat me vriend en oudste zoontje hem ook zagen!!!! me jongste weet het trouwens nog niet(die verteld het gelijk aan me ouders en iedereen hahahah)oudste niet die houd het voor zichzelf...hihi is ons geheimpje maar meid je maakt het wel spannend hoor... ik denk (nog niet zoals gisteren)....zwanger!!
Nee tis geen kroep Echt bronchitus volgens ha Schijnt op n moment zo in ene over te zijn Om 4 uur nog een keer babyhaler T lijkt wel iets beter te gaan
Dat is wel fijn.... Misschien slaapt ze vanavond dan ook beter.... Het is niks te slapen als je zo benauwd bent.... Slaapt ze eigenlijk alweer door?
Even namens engeltje... Ze heeft besloten even rust te nemen op zp Ze komt tzt terug En houd me op de hoogte via pb
Ok dacht al dat dat eraan zat te komen.... engel zat er de laatste keer dat ik iets van haar las zwaar doorheen..... Geef je haar een dikke digiknuff... ze blijft een chica...
Arme arme jij....en arme arme zij.... slaap is zo erg nodig voor kleine mensjes in de groei die ziek zijn.....
Dat geloof ik....Ze wil natuurlijk zwanger worden zonder medische rompslomp.... en ze hoopte met heel haar hart op maart.....
Als ik wist wie ze was, waar ze werkte of waar ze woonde zou ik nu wel echt druk bezig zijn met een turbotrootstpakket..... met snottedoekjes, megajankfilm, chocolade, thee, een superlieve film, een bakje lentebloemen,... ehm
Je hebt van celesial seazons (sorry geen idee hoe je het schrijft) een bedtime tea... Ook een variant voor kinderen.... Ik kom uit een nest met slechtslapers en als ik echt door mijn hoeven zakte omdat ik al nachten niet kon slapen nam ik een koppie van die thee....mijn zusje geef ik gewoon altijd als ze logeert een kopje van die thee..... het smaakt lekker.... en zzzzzzzzzlapen dat je erop doet!!
Hahaha nee.... ze heeft gewoon niet gezegd of het een jongentje of een meisje zou worden.... ik geef toe het is verwarrend....
en als dat niet werkt heb ik hier een rubbere hamer.... maar die gebruik ik eigenlijk alleen voor nachtelijk pingende pubers.... (ook beter bekend als de NPP)