goedemorgen allemaal miss c balen dat die nu al kapot is en dat je nou net daar geen garantie op heb :S hoop dat het smeppen bij jullie de vruchten zullen afwerpen en snap dat je ongeduldigt bent duurt allemaal zooooooo lang hihihi @gekko ja zeker genoten van het heerlijke weer jij ook en een goed weekend gehad?
Good morning!! @MisC Dan kan je meestal beter een ieuwe kopen... Wel balen @Bren Nog even wachten dan kunnen jullie lekker aan de slag in je huisje. Ik ben net bij de VK geweest en minime doet het prima in mijn buik. Alles is in orde
@esthertie wat fijn dat alles goed gaat met de kleine en wat een mooi buikjeeeeee owwwwwwwwwwww ik wil ook pffffffffff
Wat groei je goed eshertie!! Echt een bol buikje nog ffies en dan weet je wat t word ik mag een dagje later gluren naar t geslacht!
Goedemorgen meiden! Allemaal een lekker weekend gehad? Esthertie wat een prachtige buik heb je toch! Fijn dat de kleine uk goed gaat! Miss C succes met smeppen!!
Ik las trouwens dat engel even afstand van het forum zou nemen... Lieve engel, denk aan je!!!! Als je er aan toe bent zien we je graag weer terug!
Druk weekend vooral.... gister gewerkt en zaterdag een proefrit gemaakt... Na de proefrit ben ik soort van ingestort.... ik sliep om vier uur op zaterdag!!! Kon me er niet eens toe zetten even te koken..... Ook nog eens s'avonds vergeten de wekker te veranderen naar zomertijd dus ik was ietswat laat op werk Esthertie wat een mooie buikfoto's en wat super dat het goed gaat met miniyou Bren fijn voor nousje dat het weer beter met haar ging na het verwijderen van de oorproppen!! Hoelang nog tot je huisje weer wordt opgeleverd???
Ik temp niet echt meer... vanmorgen was ik ff nieuwschierig... en temp was 36.3... werd wel vanacht ff wakker en toen had ik een steek in mijn zij.... maar goed of dat pre ei pijn was of ei pijn dat weet ik niet....
Ja hier doen we klussen om de dag....maar de lente komt eraan dus ik weet niet wat er dan gaat gebeuren Bij jou al een ei gespot Mel? (weet iemand trouwens hoesnel na een ei je temp omhoog gaat?)
Laatste wat ik van haar las niet... nog steeds een heel dun streepje en het werd niet donkerder.... maar goed... vandaag is weer een nieuwe dag...
En je pendels zijn prachtig gekko!!! Om de dag klussen doen we hier ook weer straks! Hier wacht ik eerst op de ongi, dus een ei duurt nog even!!
Ja die pendels zitten straak aan elkaar vindt je niet???? Ik geloof er niet echt in... maar grappig is het wel....