Ik wil er graag in geloven omdat ik een pendel voor april heb hahah! Maar bij jou zitten ze idd heel dicht bij elkaar dus wie weet...
Ach trivialiteit Heb trouwens al antwoord op wanneer na je ei je temp stijgt.... dat is twee dagen vanmorgen was die 36.3... dus ik ga wo/do/vr ff kijken of ik ga tempen..... Maar het kan zijn dat vanacht mijn ei was..... in de lente spingen eieren in de nacht of in de vroege morgen
Ja die pendel van april heb ik al heel lang geleden gekregen.. Toen hoopte ik nog dat het fout zou zijn in ik al een buikje zou krijgen in april!
Het moment van ovulatie is seizoen gebonden: in de lente treedt de ovulatie 's nachts of 's morgens op, in de herfst en de winter laat in de middag of 's avonds. Heb ik van: De menstruele cyclus | Mens en Gezondheid: Zwangerschap
Mijn pendel voor mei ahd ik in november gekregen.... toen hoopte ik ook dat ze ernaast zaten.... nu maakt het me niet echt uit... april of mei het is om het even...
Interessant gekko! Nooit geweten.. Hoop voor ons allemaal hier dat het nu eens gaat vlotten met zwanger worden...
Hahahahaha ja ik ook wel.... voor ons allemaal..... Maar goed... april is de maand van passen en in mei leggen alle vogels een ei... dus we zitten in twee zeer ei georienteerde maanden db een chica... dat is toch een vogeltje??
Nee niet getest hoor! Voel niks en reken ook nergens op.. Mijn man is pissig want die roept al 3 weken dat ik zwanger ben (al voor mijn ei dus, de mafkees) en wil testen.. Zal vandaag of morgen wel ongi worden...
Dus jij hebt ook een mafkees thuis.... die van mij riep tijdens ongi en na drie witte testen dat er een kleintje in mijn buik groeide Hij wist het zeker want als ik mijn mond open deed kon ie m zien....
@Mel Haha wat kunnen manne toch eigenwijs zijn. Nou dan hoop ik dat je ongi snel komt en je straks gauw weer kan gaan klussen.
ik ben zo blij kreeg net een mailtje dat ik van de week mijn nieuwe mobieltje krijg black berry torch whoehoeeeee mijn contract zit er bijna op dus mag weer nieuwe mobieltje uitzoeken hihihi de sleutel ik weet het nog niet we hebben nog geen bericht gehad hoop snel ik wil aan de slag en weer lekker naar mijn huisje toe