ach ik blijf toch nog maar ff hangen hahaha....heb me gellijk maar ff kopje koffie gemaakt hihihi....dan maar ff eerder pauze hahaha mel wat balen meid!! apie wat een rottesten ook....maar klinkt idd als zwanger
owja en gekko me zoontje had goed geleerd hihihi en zijn werkstuk (boekje) wat ie gemaakt had moest ook perfect zijn volgens hem hahaha mochten geen fouten in staan. het gaat btw over rally auto's hihihi hoezo een jongen ?? hahaha
Hahahaha.. een echt jongens onderwerp ja!! Hihihihihi... en ook een echt basisschool onderwerp Prachtig....
ja he hahha voordeel van dit onderwerp is dat de juffrouw er weinig vanaf weet en hij dan ook niet veel fout kan doen ahhah
maar meiden me koffie is alweer op hihihi ik ga ff verder doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
@Mel Balen, nu straks rond je ei lekker veel klussen!!! @True Wat schattig van je zoontje. @Apie Het kan dan nog vroeg zijn wbt testen maar over je nek door koffielucht klinkt als zw. en ook zere (.)(.) Ik ben afgelopen woensdag ook heel beroerd geweest, overgeven lukte maar niet. Die dag hebben we onder begleiding v/e kok op mijn werk gekookt. Denk dat er iets niet helemaal in orde was. En gisteravond ook buikpijn, hoofdpijn, misselijk en mijn ontlasting was alleen maar water, ben om 9.00 naar bed gegaan (denk v/d een ijsje dat k 's middags gegeten heb). Vandaag is alles weer in orde alleen veel gerommel in mijn buik. Heb al snel last van mijn darmen, buik, maag
Bedankt meiden, maar echt teleurgesteld ben ik niet omdat ik er heel zeker van was! Laatste ronde niet kunnen klussen en die ronde daarvoor te weinig ivm mijn paard dus nu wel toe aan een serieuze ronde! Ik wil ook zoooo graag weer zwanger zijn!
Ben er weer weg van... De kleinste heeft inmiddels al 500 keer gevraagd of ze naar buiten mag... Alleen mag dat niet, dus nu ben ik de sigaar Tot strakies!
nou gekko goed wel met de kleine gaat t gelukkig veeeeeel beter nu met die babyhaler en zondag een verjaardag gehad
aha... dan moet je hem idd uitpakken Dus de kleine slaapt door??? (of is dat een voorbarige conclusie?)
die eerste nacht wel ja... van 20.00 uur tot 08.00 uur de nacht daarna wel wakker geweest maar meteen weer gaan slapen hoe issie met jou ?