Hey true.... Ik heb het bij al mijn zwangerschappen gehad. Bij de eerste bleek het nog een innesteling te zijn. Toen hebben ze idd een echo gemaakt en bij 7 weken weer. Ik heb toen wel een dag of 2 (waarvan de eerste helderrood en veel) bloedverlies gehad. Bij de 2e heb ik vanaf week 5 tot en met week 16 op bijna dagelijkse basis helderrood bloedverlies gehad. Daarna weer vanaf 38 tot 42 weken. Bij de jongste is het begonnen na een vrijpartijtje. Helderrood verlies vanaf week 5. Dat stopte weer na een dag of 2. En vervolgens ook weer bij 6 en 7 weken. Uiteindelijk na week 12 geen verlies meer gehad. En geen sex . Bij de jongste is het wel constant onrustig geweest tot 28 weken. Bij 34 weken bevallen.... Ik heb ook 2 miskramen gehad. Het voelde zo'n beetje hetzelfde, alleen werd de buikpijn steeds erger.... Ik wil je geen valse hoop geven lieverd, maar het betekend niet altijd het slechtste!
Lees net pas je laatste berichtje! Meiske toch! Troost je met de gedachte dat moeder natuur er een reden voor heeft gehad?! Heel veel sterkte!!!!!!
true wat vervelend meis dit allemaal hoop zo dat je vanavond toch terecht kan en dat het allemaal goed zit ook heel vervelend voor je vriend maar als het mis gaat komt dat niet door het vrije hoor dus hij moet zich echt niet schuldig gaan voelen hele dikke digi knuf meis en duim voor je dat alles goed zit
@True Wat rot voor je, ik denk er steeds aan. Hoop dat het echt niets betekend en dat ze je vanavond gerust kunnen stellen. En anders zoals Apie zei: je lichaam doet dit zelf niet zomaar er is een 'reden' voor. Veel sterkte.
True redt je het wel tot 18.00??? Niet vergeten te ademen... en probeer (heel moeilijk ik weet het) de rust in jezelf te vinden tot die tijd.....
dankjewel meiden haha gekko nee ik adem nog anders had ik niet meer kunnen typen nu haha ik heb nog steeds bloedverlies,maar (nog) geen stolsels oid (of hoeft dat ook niet?)is wel echt vloeibaar en helderrood heb net ff koffie gedronken bij me buurvrouw die van de zwangerschap af wist...en ben nu wat rustiger ik kan sowieso vanavond al terecht voor de echo om half 10 maar moet om 18.00u ff bellen voor een plekje eerder op de avond..ze wist zo niet uit dr hoofd of er nog iemand was uitgevallen... ben er over na aan het denken om het vanavond toch al tegen me moeder te gaan vertellen (zeker als de echo pas om half 10 is) zodat ze ff op de kids kan letten en me vriend mee kan maar denk zelf dat het echt mis aan het gaan is weet je wat ik gisteren ook had.... ik had de hele dag al bij afvegen dik gelig slijm....echt naar het donker geel,bruin-rozige toe had toen al een eng voorgevoel....dat het de slijmprop oid was...zo zag het iig wel uit
ik word op de hoogte gehouden door Diaan, en las net het berichtje True een hele dikke grote knuffel voor jou en je man. knuff knuff
meiden het is mis... heb vreselijk krampen nu,dus denk miskraam weet ff niet waar ik het zoeken moet van pijn in me buik en verdriet ik ga me vriend nu ook niet bellen op zijn werk aangezien ie pas net de 2de dag op zijn nieuwe werk begonnen is g*dverd*mme waarom? voel me echt vreselijk k*t en alleen nu
@True Heb je geen vriendin of fam. in de buurt die t weten die je kan bellen...? Vind t zo naar voor je, dikke knuf!!
Lieve true, ik lees net je berichtjes... Wat een ontzettend klote nieuws meid! Weet niet wat te zeggen, zit hier met kippenvel! Sterkte lieverd!
@True: ik kom sinds dagen weer even kijken en lees je berichtje. Bah wat eng. Hopelijk is het bandenpijn of zijn het je darmen. 'k leef met je mee. Ik las even verder terug en zag dat je ook al bloedverlies had......... Veel sterkte.