I know... zelfs ik voel het soms al en ik word in juni 29. Hoop zo dat ik voor mijn 30ste nog een kindje mag krijgen...
diana 31 dat ben ik ook word in juli 32 dus hmmmm dan word het voor mij ook erg moeilijk :S maar 31 kan gewoon nog hoor ben je echt niet te oud hoop ik dan maar groetjes van papa
Whaa wat zijn jullie toch top meiden! True: jij bent alles behalve ego! Het is nogal niet kut waar je doorheen gaat! Daar gaat ie dan: vanmorgen een goede posi test gehad. Een mooie duidelijke.... En een half uur daarna .. Ik heb de ha gebeld, dit is de 3e keer dat ik na de posi test alsnog ga vloeien... En ik weet het, vroege miskramen zijn geen miskramen, maar toch baal je er iedere keer van. (heb mijn moeder gesproken, die antwoordde vol verbazing waarom ik sprak over een miskraam cq vroege miskraam, het kind heeft tenslotte nog geen hartslag?!) Affijn, de ha gaf aan dat dit niet goed is... Voor ik het wist zat ik ineens in een molen van bloed geven, onderzoeken en misschien zelfs nooit een 4e! Het overvalt ons zo erg! Hopelijk is het een storm in een glas water.... Ik weet even niet van voor of achter of ik nog leef... Ben een uurtje of 2 ook een heel 'mooi' stolsel verloren waarvan de ha denkt dat dit het vruchtzakje was... 3 keer???? Van de ene kant denk ik, het is ons eerder gelukt dus kop op, van de andere kant wordt ik onzeker van alles wat er nu ineens gedaan moet worden! Gelukkig dat mijn ha (had ik niet verwacht) dit zo hoog op nam en gelijk actie heeft onder nomen... Ik dacht te horen te krijgen dat we het nog maar ff moeten aanzien.. Pffffffffffffffffff En nu?!
ik had ook steeds nog ... mss zet ik toch dit jaar nog een kindje op de wereld wilde altijd 2 of 3 kindjes voor mn 30e begonnen toen ik 24 was 28 toen Loos werd geboren en straks ben ik 31 voor ik weer een keertje zwanger ben
Hahahahahahaha... we hadden het pas over die moeder van 63 in NL.... nou in India, Pakistan... (owh land vergeten.....naja daar ergens) is er niets ergers dan kinderloos te sterven en een ivf bij een vrouw van 70 $) is daar dood normaal.... Als je dat maar in je achterhoofd houdt.... (en dat kindje van 12 dat vorige week moeder is geworden in NL... daar wil ik het gewoon heel even niet over hebben....)
groetjes terug aan papa daarom zeg ik bren ... wil niemand voor t hoofd stoten weet ook dat t niet te oud is .. maar t voelt gewoon zo....oud is ook weer een groot woord maar dan denk ik dan heeft de jongste op zn 22e een vader van 60
Wat een tranendal vandaag!! Api wat een gedoe voor jou ineens... je moest dus vandaag nog ff naar de ha voor het afnemen van bloed??
en dat kindje van 12 dat vorige week moeder is geworden in NL... daar wil ik het gewoon heel even niet over hebben....) ongelovelijk he ik las t vanmiddag en ik pleurde van mn stoel en die heeft armleuningen dus dat lukt niet zo maar kan je wel voorstellen wat een knal dat heeft gegeven
apie fijn dat je ha gelijk actie onderneemt toch prettig dat die dat doet en niet zolang in onzekerheid hoeft te zitten want elke x dat het zo vroeg gelijk fout gaat is echt klote :S wat een dag vandaag zeg pffffff
Je wil niet weten wat er allemaal in een luttele seconde allemaal door mijn hoofd schoot toen ik dat op het nieuws hoorde....ik begrijp het ergens ook dus helemaal niet.... er wordt nog heel luchtig over gedaan vindt ik... en ik ben zo erg bang dat dit zaakje stinkt!!!
@ True: &*(^%$#&*&^% :x Hoop dat je zo bij de vk een betere uitslag te horen krijgt meis!!! knuffel.... @ Apie: Voor jou ook al zo'n k**dag!!! Ook voor jou een digi-knuf Verder even geen puf om te reageren...
Nee ik ben wel bij de ha geweest, maar heb een spoedafspraak bij de gyn... Die willen al die onderzoekjes gaan doen... Ik mag zelf weten wanneer ik kom. Ik denk maandag. Dan moet de bloeding ook ver weg zijn denk ik..
Nou het kind heeft een voogd gekregen.... welke van de twee weet ik niet... de baby moeder of de baby....