papa en ik hebben ff milk shake gehaald bij de mac de appel peer is zooooooooo lekker he die nieuwe smaak echt een aanrader ik vind hem in elk geval lekkerrrrrrrrrr
beetje jammer van je man hoor papa is altijd wel in voor een mac hihihi hoop ook dat true nog ff komt vertellen hoe het is gegaan maar ben bang dat we morgen ofzo het pas horen
denk t ook bren hoopte dat ze mss ff een kort berichtje zou plaatsen maar kan me in beide gevallen voorstellen dat ze bij mekaar willen zijn
ja ik kan dat ook heel goed begrijpen is ook belangrijk dat ze dit met elkaar delen goed of slecht hoop het eerste dat goed zit maar ja ik ben kapot en papa ook en we gaan ff aan de klus dus hoop morgen vroeg goed nieuws te lezen vandaag was het echt een butdag :S slaap lekker en tot morgen meis
ja bren ik ga ook te bed hoop dat t klussen zn vruchten afwerpt deze ronde voor jullie ik neem mn mob. mee te bed kan ik daar nog af en toe kijken als ik niet kan slapen tot morgen bren en pap have fun en slaap lekker daarna
Lieve true Als je nog wel komt vanaaf Ik denk aan je maar kan mn ogen niet meer open houden Ik kom morgen ochtend meteen kijken hier Liefs voor jou en je man X
Hoi lieve True, nog geen nieuws zie ik. Hopelijk is alles goed. Ik ga nu opstaan en naar mijn werk, dus ik lees het vanmiddag...
Good morning! @Es jij bent er lekker vroeg bij. Bij mij geeft ie wel de juiste tijd aan, ik denk dat de tijd op je comp. nog niet aangepast is @True Ik hoop dat alles in orde is, ga zo werken dus probeer in de rustige uurtjes even te lezen. Stelletje slechterikken, 's avonds milkshakes halen bij de Mac hahaha
goedemorgen allemaal true meis hoe gaat het met jou?? hoop dat gister goed is gegaan. @diana hoop ook dat het zijn vruchten afwerpt maar ik heb nog geen ei gevoelt we doen deze maand is een x niet testen ff iets minder er proberen mee bezig te zijn. @est ja slecht he naar de mac maar zooooooooooo lekker heb al een paar die milk shake appel peer gehaalt ik vind het zo lekker fris hoe gaat het verder hier?
True nog niet aanwezig zie ik.... maar goed.. gister zal het wel laat zijn geworden... en wat de uitslag ook was... het zal wel een extreem uitputtende dag zijn geweest voor haar... Vanmorgen moeten de kinderen aangekleed en naar school....
ja het was echt een slopende rot dag voor haar denk ik hoe de echo ook is gegaan ja. hele dag ben je er mee bezig van wat gebeurt er gaat het goed of is het mis en dan moet je wachten tot half 10 pffffffff
goedemorgen gekki hier staat er een lekker zonnentje te schijnen maar of dat zo blijft is de vraag natuurlijk
Nou ja... dat bedoel ik... ze vertelde het hier s'morgens.... mijn ogen waren nauwelijks open.... En dan moeten wachten en wachten en naar de toilet moeten gaan opgesloten met jezelf.... pffff dat is nogal wat!
Hier hebben we sluierwolkjes... dat kan natuurlijk wegtrekken in de loop van de dag... maar het kan ook dikker worden