ik zit hier te wachten op mijn nieuwe mobiel zo als papa zegt een zwarte herrie hihihi gister waren ze al geweest al heel vroeg en vandaag vroeg opstaan en dan zul je zien dan komen ze pas om 13 uur :S
zoude tussen 8 en 13 komen dus dat doen ze maar mooi grrrrrrrrrr ik ben vroeg opgestaan dus moeten opschieten en had al zo rot geslapen echt geen oog dicht gedaan bijna :S
zo grappig he als je iemand hallo zegt die anders nooit hier zit gaan ze gelijk weg zijn wij dan zo schrik wekend hier hihihihi juist gezellig toch bij ons heten iedereen welkom en toch gaan ze weg :S
Hahahahaha... ja dat heb ik ook al eens gemerkt.... Ik dacht juist... misschien als ik niets zeg... zeggen ze een keer iets
hihihihi zou kunnen maar joelly is weer terug dus miss toch wel joelly hallo welkom kom je gezellig mee kletsen iedereen is hier welkom hoor we zijn erg gezellig
Ach dat maakt toch niets uit wij zijn niet allemaal mama's niet eens allemaal mensen die mama willen worden.. we hebben zelfs een papa Als je maar van kletsen houdt
nou dat geeft niet hoor de dec chicà`s is geboren uit een dec nod en zijn er hier een stel bezig zijn er een stel zwanger maar ja we moesten wat verzinnen he
en weg weer....... pfff.... Maar goed.... ik kijk af en toe ff om het hoekie hier.... en ik ga nu even dingen in en om het huis doen....