ja apie wij zien alles dus nee niks rustig bijlezen hier ook alles goed zit te wachten op mijn nieuwe foon maar ze schieten niet op grrrrrrrrrrrr
Sorry, Internet doet weer raar en moest op en ander account aanmeldenivm dat ik en foto moestuploaden. Zit nu met mobiel op Internet, dus zal zo terug komen als hij t op de pc weer doet.
Ff terug gelezen.. Maar niet verder dan t nieuws van true pfff.. Ben benieuwd hoe de echo was..... Apie, weer n vmk.. Er is nog iemand op dit forum die iedere keer wel zwanger raakte maar dan binnen een paar dagen na de test ging bloeden.. Ik vraag me echt af hoe het kan, waarom zou t niet blijven plakken...
Ja hoor, hij doet t weer Vanochtend was t hier erg vroeg. Jamie werd om 6 uur wakker, ipv de gewone 9 uur Maar ze is iig weer beter na 5 dagen erg ziek te zijn geweest. Wou niet eten en drinken, en als ze al iets binnen kreeg kwam het er net zo snel weer uit. Nu mn meissi ff uit bed halen en dan samen de teletubbies kijken. Ben rond 11:30 weer terug als Jamie weer slaapt Had trouwens nog ff terug gelezen, maar ben wel benieuwd hoe t met Treu is.....
Hey bren...Pas je op voor de alles vernietigende haat-liefde verhouding die je nu aan het ontwikkelen bent met de brievenbus??! En niet de bezorger aanvallen als ie ineens komt he
Apie moet je nog een keer naar de stort??? Ik ben er ondertussen achter dat ik een hele lading $) vergeten ben... Zo blijf ik bezig... Ik kom er zo vaak dat de mannen van de stort me gewoon herkennen
Joellyx wat had je kleine dan??? (staat in je onderschrift mama van 1 maar begrijp dus mama van twee?)
whahahah jawel hij moet opschieten ik wil mijn foon en wel nu en op dat moment was het tringggggggg de deur bel en daar is mijn mobiel whoehoeeeeeeeeee joelly wat vervelend dat de kleine meid ziek was gelukkig nu beter met haar nou ik ga ff mijn mobiel bekijken tot zo
@Bren Nou jou zien we vandaag dus niet meer omdat je lekker aan de slag gaat met je Zwarte Bes Leuk is dat altijd je nieuwe tel. uitvogelen. Btw ik moet zat. met 20+ C. gewoon werken en dan komt er echt geen kip, bah
Gekko, Ben mama van 1 Bren, We denken gewoon een buikgriep. Was wel ff bang voor uitdroging. Ze was ontzettend suf en moe, maar ondankt dat ze bijna geen plasluier heeft gehad en niks binnen kon houden bleef ze wel gewoon alert. Je telefoon is binnen begrijp ik??? Toch lekker optijd. Altijd leuk als je iets nieuws hebt