December chica`s vol.4!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door dianana, 9 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    hier vieren we man zn verjaardag zaterdag
    hoop echt dat t doorgaat dat weer
    kan de hele zooi lekker naar buiten

2. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    ben ff douchen

3. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    gekko... heb je bank nou eigenlijk al ?

4. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee volgende week vrijdag komt mijn nieuwe bank binnen!! Zaterdag oude bank naar de stort.... Die ruikt nog steeds naar zeik na die ongelukjes van de kat.... Grmbl.... mijn man ruikt het niet... maar ik heb de neus van een bloedhond.... (ik hoop echt niet dat als ik zwanger wordt mijn geur verbeterd... anders kan ik echt niet meer de stad in enzo)

De bank had al gister kunnen komen... maar geen kans om de oude bank weg te brengen... dus dan zit je met zo'n mega ding in de tuin... en dan zal je altijd zien dat het juist dan gaat regenen.....

Zit jou nieuwe bank nog steeds lekker?

5. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zat me trouwens gister te bedenken.... vorige cyclus had ik nu al een dag bruinverlies gehad en zat ik nu in mijn temp hoog temp laag cyclus..

Kan ik er voorzichtig vanuitgaan dat deze cyclus weer normaal is....ik hoop het zo...

6. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dan zitten jou man en dochter trouwens wel heel dicht op elkaar qua verjaardagen....
    Het zou mooi moeten worden zaterdag...

7. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben weer ff wat doen...

8. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    ja man 9 april en dochter 22 april

9. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    idd gekko
    ik hoop met je mee

10. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    ik ben even naar de markt
    tot strakkies

11. joellyx

joellyx Actief lid

1 feb 2011
    190
    0
    0
    Haps
    OOh hier ook zo'n lekker maand kwa verjaardagen. Jamie 22 dec, Denny 7 jan, ik 22 jan. VRESELIJK vind ik dat! De 2e moet dus eigelijk op 7 dec geboren worden hihi

12. Esthertie

Esthertie Niet meer actief

@Gekko Lekker dat je nieuwe bank er bijna is en wees blij wbt reuk dat je nu niet zwanger bent. Je ruikt echt alles zo veel beter (ik tenminste). Ik vraag wel 3 keer op een avond aan mijn vriend 'ruik jij dit ook?' Soms is het wel irritant hahaha

13. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Bij ons is het 23 januari, 6 maart 23 maart en 8 april.... Ook heerlijk dicht op elkaar...

En gekko, neeeeeeeeeeeeeeeeeee ik ben er ff klaar mee! Dat stort rijden.. Ze herkennen me voortaan ook ;). Maar ff een handje meehelpen of een bakkie koffie: Vergeet het maar hoor :)

14. Esthertie

Mijn paps is ook de 9e jarig :)

Misschien helpt het als je je charmes een beetje in de strijd gooit ;)

15. joellyx

joellyx Actief lid

1 feb 2011
    190
    0
    0
    Haps
    Wordt zo moe van dat klote internet! Nu zit ie weer moeilijk te doen. Nooit last van gehad en vandaag valt hij iedere keer uit of duurt het rete lang voor een pagina geladen is. Denk dat ik mobiel internet maar ff aan laat.

16. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Die heb ik niet joh!
    Probeer je maar eens te visualiseren: Ik vol met vegen in mijn gezicht, en broek die eruit ziet alsof ie van de vuilnisbelt komt, mijn haar alle kanten op. Een verwilderde tarzan blik in mijn ogen (zo van dit KAN ik echt alleen), en het ergste van alles: als ik "mannen" klusjes doe, ga ik me ineens ook als man gedragen :D:D.
    Ik boer dan, loop heel breed, en probeer steeds mijn eitjes goed te legggen....
    Misschien moet ik eerst iets aan die houding doen, en durven ze daarna wel in de buurt te komen!

17. Esthertie

Ik denk dat een kort rokje en een veeg lipstick in dit geval al wonderen doet :)

18. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Ik ga ff een brood bakken.... Tot straks weer!

19. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahahaha.. apie dat hoeft niets uit te maken hoor.. ik zie er ook altijd uit alsof ik net uit een container ben komen rollen... en er staan er altijd wel 1 of twee zich tegen me aan te bemoeien.... al was het maar om te zeggen dat ik het mijn man moet laten doen;)

20. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Joell ben je dan bezig voor een tweede? Omdat die dan op de 7e zou moeten komen....

Deel Deze Pagina