Ik moet het nog bedenken voor vanavond.... het toetje weet ik wel al.... Heeeeeeel slecht toetje........ warme pannekoeken met banansplit ijs Dus het eten mag eigenlijk wel light zijn
wij eten bij mijn schoonouders ik geloof andijvistampot en daarna naar de bloedbank gaat papa weer bloedplasma geven
Het is heel lekker maar heeeeel erg slecht.. het heeft geen slagroom meer nodig eigenlijk maar mischien toch......
wij eten groene spagetti met saus de spagettie had ik nog gekrast bij de deka dus... gratis hadden van de week aardappel bolletjes uit de frituur...ook gekrast lekker!!!
toetjes eet ik nooit... ben niet van de toetjes maar die pannekoeken klinken wel heeeel erg lekker zeg en dan met slagroom.... dat past er wel bij natuurlijk...
Daar gaan die 1.8 kilo die ik afgelopen week kwijtraakte.... die komen nu zo weer terug.... Maar pasta is een goed idee... met een homemade saus denk ik maar....
@Gekko De normale Bounty, ik ben echt gek op alles met cocos. En met oppassen bedoelde ik, omdat t slecht voor je is Maar zooooo lekker.
dames ik ben er weer vandoor me schoonzus oppikken en dan richting de action ff neuzen hihihi en daarna naar me schoonouders eten tot laters allemaal doeidoei
ja lekker gekko met verse tomaatjes hoe is t weer bij jullie? hier breekt drekt denk ik echt de pleuris uit er hangt een lucht... t lijkt wel avond
T weer hier is koud, maar droog. Kan niet wachten tot t weekend.. Lekker samen vrij en genieten van t heerlijke weer!!! Toetjes hier ook nooit. Wel jammer want ben er gek op! Weet eigelijk niet waarom we dat nooit hebben.. Mss omdat vriendlief het niet eet???