eey gekko jemig nog niet veel aan gehad dus bezoek aan de ha :S een maand wachten pfffffffff nou hoop echt dat die stomme duivels nu eindelijk is gaan komen.
Ja een vervanger, een art in opleiding. Altijd leuk een arts in opleiding, daar is de kennis altijd zo vers.. je proeft de nieuwheid van de kennis bijna en ze vertellen altijd net iets meer lijkt wel..
Oh artsen in opleiding heb ik slechte ervaringe mee, en dit was nog wel in het ziekehuis op de spoedeisende hulp Werkte een paar jaar geleden bij de TNT, daar liep je met die grote zware karren achter je, en toen bleef ik met me hiel onder die kar hangen waardoor me voet verzwikte dacht ik. Heel de dag pijn maar toch door blijven lopen. Toch savonds om 10 uur even naar het zh. Fotos gemaakt enzo, arts in opleiding die kwam en zei, je Krijg een rekverband om en dan moet het overgaan. 4dagen later een brief van het zh in de bus, ik moest met spoed teruggekomen want het was gescheurt in me voet en als het doorbrak moest ik in het gips!! Heb toen nog 2 weken met krukken moeten lopen. Pff artsen :x
@gekko We slepen je door die maand en ondertussen gewoon lekker blijven klussen want je weet t maar nooit
kijk.... en dan vanaaf lekker een paar wijntjes om het bloed dunner te maken lekker toastjes dr bij alleen jammer dat je dan net op je verjaardag ongi bent maar aan de andere kant.... wijntje
kast is af dus die kan geschildert worden vanmiddag is man vroeg thuis ... gaan we samen even de deuren maken gaat toch net iets makkelijker met zn 2en lukt t bij jou esth.?
Verjaarsklussen stellen we dan maar uit... en over een weekje is mijn man jarig, doen we het dan lekker dubbel Engel gezellig samen wachten... al heeft jou wachten een dikkere lading dan dat van mij.... jij wacht op groen licht.. ik op een rooie Ik weet toch dat we elkaar erdoor heen helpen... jullie zijn de liefste in 't land.
Nou ik zeg het en hij belt aan! Een doos vol en een plastic zak vol. Jeetje mina Meiden ik ga ff controleren en dan vandoor, richting gamma! Tot vanmiddag weer
pfff dat zijn een hoop medicijnen!! Wat voor een doos? een bananendoos? wijndoos? luierdoos? (je weet wel die paperpakken eind jaren 80)
Hoe weet ze dan dat het weekend is Ik ga ff kwark halen... was ik vergeten, en die is echt nodig voor de cheescake... Zit nu al een cake in de oven dat wordt de mokkatulband. Dus ff snel op en neer naar de winkel