wat moeten we nou doen ??? Loïs krijgt van opa en oma een v-tech mobigo pink spelcomputer alleen die je in nederland koopt heeft een abc toetsenbord maar de gewone comp hier heeft natuurlijk een qwerty toetsenbord en daar is ze ook aardig op thuis ben zo bang dat ze in de war raakt of is dat onzin en zal t wel mee vallen ?
ja esth. denk dat we maar voor een abc gaan ze krijgt van oom en tante een speellaptop... die heeft ook abc voorlopig gewoon maar even niet op de grote comp
goedeavond allemaal hoe gaat het hier vandaag diana tja is makelijk toch als ze beide onder de knie krijgt. kinderen hebben dat vaak snel genoeg door
ik weet het niet tot nu toe nog geen ei gevoelt maar ik weet nooit precies wanneer die komt is verschildend bij mij dan 24 dg dan weer 30 en dan weer 36 dagen dus we wachten geduldig af we hadden wel besloten deze maand is minder mee bezig te proberen te zijn en niet met ovu testen kl*te en we zien wel
Lady's vanaf morgen zit ik voor 1,5 week waarschijnlijk zonder internet thuis. Dus zal ik hier wat minder zijn helaas
ja ik ben er ook bang voor! ik moet van 7:30 tot 16:30 en nu ga ik lekker mn bedje in slaap lekker lieve girls! xxx
Goedemorgen meiden!! True en apie, hoe gaat het met jullie? Moet er steeds aan denken, wat een kl*tezooi! Engel, fijn dat het wat beter met je gaat! Meiden, ik ben er een weekje niet, gaan een weekje weg met de familie! Tot volgende week!!!!!!