goedemorgen allemaal mel als je het nog leest heeeeeeel veel plezier op je vakantie @diaan snap best dat je daar moedeloos van word
Goeiemorgen!!! @ Mel: Hele fijne vakantie!!! @ Diana: Jeetje... Dat is vervelend!!! Slaapt ze dan die uren helemaal niet?? Wat doe je dan met haar, want stil in bed liggen lukt denk ik ook niet...
Kan ze niet even ergens een weekend logeren....? Dan kan jij heel even bijslapen??? Of... ehmmm..... een s'middags een keer een heel end met haar wandelen in de duinen of in et bos of langs het water... in ieder geval ergens waar veel zuurstof in de lucht zit... daar slaapt een mens ook goed op... Staat het raam wel op een kier s'nachts? Verse lucht in de slaapkamer kan ook helpen....
ben maar weer naar beneden gegaan uiteindelijk had dr eerst in bed laten liggen ... dr bij gaan liggen ... dr bij ons in bed genomen....
Ik snap dat je alles hebt geprobeerd, ik heb ook een draak van dezelfde leeftijd hier Maar vind ze het niet veeeeeeeeeel te gezellig?!?! En weet ze dat je naar beneden gaat?? (Het is niet als kritiek bedoeld hoor!!! )
Goede morgen!!!!!!!!!!!!!!!! Wat een zeik weer weer he! Ik moet zo schappies gaan doen. Morgen ladies night met de vriendinnen, en ik doe het hoofdgerecht. Ik denk erover om beef wellington te maken (met rosbief), maar wat erbij? En hoe ga ik ervoor zorgen dat de bladerdeeg niet helemaal nat wordt vanonderen door het vlees?
@Dianana Wat irritant dat ze zo weinig slaapt. Collegaatje had dit ook en nam de kleine meid steeds mee in eigen bed. Vervolgens wilde ze nergens anders meer slapen met als gevolg dat het meisje (nu 4 jr.) nog steeds tussen de ouders in slaapt.