Misschien kan je het uitleggen... en gelijk er een je wordt nu ouder verhaaltje van maken..... Ze wordt bijna drie... maak er misbruik van... Vertel haar dat ze nu drie is en een grote meid en dat ze nu moet blijven slapen net als papa en mama blijven slapen... Ook dan niet meer uit bed halen en bij jullie neerleggen... Als ze huilt dan huilt ze... en dan slapen de buren maar minder. Als de kinderbeschermin dan komt (lijkt me redelijk overdreven dat je buren dat doen) kan je ze uitnodigen om een nacht te blijven... en melden, misschien hebben jullie tips om die kleine te laten slapen want mij lukt het niet. Ik heb toen ik een tijd slecht sliep van mijn moeder een beeldje gekregen van een uil.... met de mededeling dat uilen wezens van de nacht zijn, en als er iets is dat me lastig zou vallen de uil me wel zou beschermen. Misschien een beloonsysteem? Als ze een nacht doorslaapt krijgt ze een sticker op een lijst. Per week kijken... 1 sticker staat voor een doosje rozijnen, 2 stickers staat voor.... enz 7 stickers staat voor een klein kadootje. Als ze 4 keer achter elkaar 7 stickers heeft krijgt ze een groter kadootje... en vlak daarna de mededeling dat ze het zo goed doet... ze de stickers niet meer nodig heeft???
ja gekko ...weet je wat t is mn energie is gewoon op aan t raken en ik weet dat t de weg van de minste weerstand is maar als ik dr bij mij in bed neem gaat ze vaal wel gewoon weer slapen slaap ik evengoed voor geen meter want ze kruipt dan bijna in me ... maar ik lig iig en laten huilen ... nee de buren zullen niet gaan bellen maar ze wordt dan zo boos dat je dr echt goed kunt horen op straat
Het is een zure appel... ik weet het.... maar als je haar telkens bij je laat liggen is zij de baas over jullie ipv andersom... Kijk maar eens naar supernanny Ik heb natuurlijk makkelijk praten... ik heb geen kinderen...maar ik weet wel hoe erg het je kan opbreken als een kind niet slaapt.... Zusje sliep op een gegeven moment van 8 tot half tien en dan van half vijf tot later.... en ik zat in 4 havo Probeer jij maar eens een proefwerk te doen in het eerste uur als je al weken niet hebt geslapen... Op een gegeven moment kwamen er wel buren vragen wat we met haar deden... en die woonde 5 huizen verderop!!! Zelfs die werden er wakker van... We kwamen niet verder dan we weten het niet maar ze wil niet echt niet slapen..... sorry dat jullie niet slapen....
Hmmm het is niet een even ding...het is super zwaar vaak!! Maar erdoorheen... tsja dat moet je wel even... Misschien samen met je man... dat jullie haar om de nacht opvangen? Hoezo hollands welvaren bdw?? begrijp het niet
hij heeft een stuur gekregen voor de boot en ik heb een fotoposter besteld van 75/100 cm die krijgt ie van de kleine maar t lijkt er op dat ie niet optijd hier is
we hebben een barokke lijst aan de muur en daar zit nu een foto in van toen ze 5 weken was vond t wel tijd voor een nieuwe
Hahahaha... ja ze is ondertussen wel een beetje groter gegroeid! Nog 1 laatste idee... Ze gaat toch het grote bed in als ze drie is??? Kan je daar niet iets bij bedenken?
ja idd gekko dan kan ik er wel een draai aan geven ...dat ze nu groot is en een groot bed heeft en dat die is om in te slapen ik ga dr vannacht gewoon maar laten huilen na 10 min dr heen en zeggen t is slaaptijd en dan weer weg dan na 15 min heen en niks meer zeggen en alleen neerleggen dan na 20 min heen ook alleen nog neerleggen en dan dr maar niet meer heen
En dan morgen als ze weer huilt kan je man het misschien doen??? Enne.... ik zou vandaag alvast een paar pakken koffie halen....
hahahaha ik zou t er haast van gaan drinken ...lust t echt niet en man ...ja het probleem is dat ze dan alleen mij wil
Diaan.. sterkte dit weekend dan.. voor de rest.. iedereen een goed weekend en hopelijk is er zaterdag en zondag zon!! Voor hen die zaterdag helaas moeten werken.... Ik voel me vandaag zo brak... bijna koortsig.... ik hoop dat ik niet ziek wordt.
tnx gekko jij ook fijn weekend heb net even geslapen ben dr weer een beetje hoop idd op mooi weer morgen kunnen we lekker de tuin in ! tot maandag x