Good morning lady's. Zit alweer in de trein, t is heerlijk weer. Geniet er allemaal lekker van. MisC werkse, ga k ook doen
Goeiemorgen meiden!! @ Diana: Hoe is het vannacht gegaan?? @ Esth: Werk ze meid... In je pauze lekker even naar buiten Hier alles goed.. Zo boodschappen doen en van de zon genieten
Pfffft karine Van 2 tot 5 bezig geweest...een drama Zo huilen huilen huilen Maar ze in bed gebleven Is nu net pas wakker....en zo lief meteen weer Voelen ons zo schuldig Maar goed....we gaan nu maar echt doorzetten Vind t wel echt heel moeilijk hoor Maar doorslapen is voor haar ook beter....dus we gaan dr wel voor
Wat goed dat je doorgezet hebt. Ik denk dat het je nu misschien wat extra tijd/energie kost maar dat je er straks heel veel profijt van hebt en ze lekker in haar eigen bed slaapt. Succes!!
ja t is echt ff een knop die om moet ze klimt ook steeds uit bed en dan leg ik haar er weer in uit eindelijk om 5 uur ben ik naast haar gaan liggen op de grond en toen is ze in slaap gevallen om 9 uur werd ze wakker ze was zo lief meteen weer en ik voelde me zo'n rot moeder...echt...t is niet leuk ze was zo verdrietig en bleef maar zeggen ... ik ga wel slapen ..mag ik dan bij jou en ik maar helemaal niks zeggen ben benieuwd wat er vannacht gaat gebeuren ze zeiden op het cb dat t gemiddeld 3 nachten duurt maar hoorde net van de buurvrouw dat ze tegen haar zeiden dat je het echt 2 weken vol moet houden ze heeft vanmorgen een sticker geplakt en we hebben gezegt dat ze als 10 stickers heeft een cadeautje mag en na nog 5 nachten in haar grote meiden bed mag
mn bestelde foto was trouwens toch nog optijd hij kwam gisteren mn moeder heeft m vandaag op een speciale laag laten plakken door mn oom en hij zit nu in de lijst ZOOOOOOO MOOI !!! ik zal morgen een foto plaatsen in mn album
ben t nu wel een beetje zat op mijn werk voor vandaag. D'r is geen kip. Dan maar een leuk verhaaltje: Vorige week had ik mijn schoonmoeder aan de lijn en die wilde tegen de baby praten. Ik kijk mijn vriend een beetje raar aan en hij duwt de hoor tegen mijn buik. Ze begon allemaal lieve dingen in t spaans te praten maar echt met zo'n hoog piepstemmetje. De tel. stond op de spieker dus mijn vriend kwam niet meer bij haha
Hallo dames hoe gaat het hier? Iedereen een goed en mooi weekend gehad? Wij wel nousje was hier verjaardag gehad van erwin Zijn oma was erg gezellig nu lekker op de bank hang marco borsato kijken en balen dat ik ineens geen internet Krijg op mijn laptop terwel rest hier wel kan dus nu op mijn foon Dianna mooi foto hoor van de kleine meid en wat een mooi bedje daar hopelijk gaat ze daar heerlijk in slapen en dromen en goed doorslapen
Heel goed Diaan!!! Snap dat het superlastig is, maar het komt goed en dan kunnen jullie ook weer samen in bed liggen, zonder smurf ertussen Hoe is het de afgelopen nacht gegaan??? Was het al minder lang?!? *knuffie* want je zal wel doodop zijn
T was vannacht flink korter al Maar man was meteen al bij dr gaan liggen.....of dat nou heel handig is geweest Twijfelde even of we dr in dr grote bed zouden leggen Toch maar niet nog Ik moet nog schilderen in dr kamer en dan moet ze even in een andere kamer slapen Ik wil t deze week afronden en dan kan ze in dr "grote" bed Daar heeft ze erg veel zin in....wie weet helpt dat ook
Goedemorgen mensen van het goede leven!! Diaan wat ontzettend goed dat jullie hebben doorgezet. Nog even en ze gaat gelijk slapen. En de mededeling dat ze gaat slapen als ze bij jullie mag liggen..... Ik denk dat het maar wat goed is dat jullie nu al zijn begonnen en niet hebben gewacht tot ze 6 is ofzow. Nog even en zij slaapt door... en jullie ook....
Ik ben gewoon thuis hoor apie Hoe is het met jou? Goed meidendagje gehad? Is je beef wellington gelukt?
Oh was heel gezellig! En de wellington was wel gelukt, maar toch bij het aansnijden dat ie ging lekken zeg maar. Maar wel super lekker!
Wij hebben zaterdag heerlijk aan het strand gegeten.... we waren wel toen de zon al bijna onder was... maar achter de windschermen.... en onder een dekentje.... hebben wij onze eerst maaltijd van dit jaar alweer buiten gehad
Is het niet de bedoeling dat ie gaat lekken?? Ik bedoel.... het vlees moet toch redelijk rod blijven bij beef wellington? Het gaat er juist om dat je korst knapperig uit de oven komt... (dacht ik)
Hahaha... de eerste pas? Wij hebben al een paar keer buiten gegeten! Scheelt wel dat mijn tuin op het zuiden ligt, dus als de zon goed schijnt wordt het heel snel warm op de plaats...