Het gaat er wel echt op lijken ja!! Je buik groeit ook mooi nu! heb je het zaterdag trouwens overleeft zaterdag?
@Gekko Ja wel overleeft mar t was super rustig en saai met dat mooie weer. Gelukkig heb k anstaande 2 zaterdagen vrij en daarna werken om de zaterdag Wat voor werk doe jij nu eigelijk, in een winkel??
eens in de twee weken in een bloemenzaak ja.... maar ik zoek nog steeds meer werk... Heb vorige week weer twee brieven verstuurd hopelijk heb ik nu wel geluk...
Bloemen zijn idd heel leuk om in te werken... alleen klanten zijn soms.... pff moeilijk plus natuurlijk dat het bijna onmogelijk is om niets mee te nemen na een dag in de fleurigheid te hebben gestaan wil je ook wat fleur in je huis
@Dianana We zullen t volgende week zien @Gekko Wel leuk in en bloemenzaak en als je wat mee mag nemen helemaal. Alleen beetje weinig qua uren, hoop dat je uitnodigingen krijgt nav je brieven. Schilderen zit erop, zag dat de kozijnen in de slaapkamer ook wel een likje kunnen gebruiken. Doen we volgende keer wel weer.
Dat is het gevaar van klussen.... er is altijd wel een nieuw klusje te bedenken Je moet er wel voor betalen.... alleen niet de volle mik...
Goedemorgen!! Wat was het rustig gister, ik hoef alleen een post van Engel terug te lezen Apie hoe was het gister?
Gekko good morning. D'r is inderdaad niet veel gekletst gister. Ben ook heel benieuwd wat Apie te horen heeft gekregen.
Goedemorgen ladies Nee pc doet het nog niet zit op mijn mobiel Hoe gaat het hier Hoe is het gegaan met apie