Geen idee hoe het is gegaan met apie.... Met je mob.. je nieuwe? Morgen Diaan.... hoe is het? Goed geslapen?
Dus anderhalf uur wakker geweest... is dat goed? Klinkt wel goed.... En gewoon in haar eigen bedje blijven slapen?
ik heb haar dr niet uitgehaald maar goed ze klimt er zelf uit en deed dan dr deur open als ze hoorde dat ik eraan kwam deed ze heb snel weer dicht
strakkies mn dekentje weer terug brengen naar prenatal heb toch een donzen gekocht gister 1 persoons 4 seizoenen ...ik maak hem zelf wel op maat
Hahahahahaha... ze weet dus ondertussen dat ze in haar bed en in haar kamer moet blijven!! Dat is super!! Kan je die donsdeken niet gewoon ver onderstoppen? Kan ze hem blijven gebruiken als ze naar een groot bed gaat.... Of heb je al allemaal peuterbed slopen gehaald?
het nieuwe bedje heeft iets een randje aan de zijkanten dat boven t matras uitsteekt dus de deken hangt niet over de rand dan 1 persoon is 30 cm breder als een junior dekbed dan heeft ze zoveel stof in de bedje en ach... mss ooit.... voor de 2e
ja ik zit op me werk ga lekker vroeg naar huis, moet naar de tandarts.. ik heb kiespijn aan me kroon dat kan eigelijk niet, maar toch is het zo, heeel vaag, vond de assistente ook
Misschien zit er iets onder??? Klinkt heel erg raar maar wie weet..... Voor iemand die trouwens niet van de tandarts houdt zit je er de laatste tijd best vaak Engel.....