ah bij de super kan ik t ook wel bij de ikea gaat me dat iets minder goed af maar die is ook wat verder uit de buurt beetje zonde om daar voor 10 minuten heen te gaan
Tsja... voor mij is de ikea 15 min heen en 15 terug... maar goed... soms gewoon ff snel iets nodig van daar..
hmm heerlijk om zo dicht bij een ikea te wonen... dat is een nieuwe gedachtegang.. nooit zo over nagedacht.... Maar dat zal wel zo zijn... voor mij is een ikea even normaal als een hema of v&d.... Maar idd.. voor sommige ligt die winkel net even iets verder weg
Pfffff wat een kl*te klus is dit zeg. Je moet t eerst met n roller erop smeren en dan glad trekken met n soort trekker. K moet een muur van 3x2,5 en 2 muurtjes van 1,5x2,5. Nog een klein muurtje nog. K ben om 10.00 uur begonnen En wil een muur ook nog groen gaan schilderen. Vanavond maar n rugmassage afdwingen
Daar was ik al bang voor.....Ik heb ook een muurtje gedaan daarmee... en bij mij waren er ook nog eens aflopende stukjes, die ook echt aflopend moesten zijn... en een stuk pijp waar ik achter moest... Hoopte dat dat de moeilijkheid was.... Volgende keer Esthertie... Kan je ook wallco gebruiken.... Dat is net even iets makkelijker in de verwerking en kan je ook makkelijk schilderen...
@Gekko Aaaah had dat iets eerder verteld Achter de verwarmingsbuizen is echt niet leuk. K ben benieuwd hoe t er straks uit ziet als ik eroverheen geverfd heb. Hier is een fotootje van m'n bezigheid. Twitpic - Share photos and videos on Twitter
Ja t komt er ong. uit te zien als wanneer t gestuuct is. Eerst nog even licht schuren voor t verfen. EN als verf er echt niet uit zien kan er altijd nog behang overheen. Maar waarom heeft mijn man 2 linker handen Hahaha Hij gaat zo wel lekker knapworstjes maken. @Dianana Heb jij een foto van je kast??
Tsja.... ik wist pas toen je het had gehaalt toen je dat wilde gaan doen... Ik zweer ondertussen bij wallco als ik een muurtje glad moet maken.. Alleen voor de berging ga ik proberen te stucen... maar dan wel met stuc en niet die muurglad Enne... bij mij zag het er ongeveer net zo uit toen ik bezig was.... Schuren heb ik toen met een schuurmachine gedaan... nu is het zo goed als vlak...
@Gekko Ok gelukkig er is nog hulp. Volgende keer ga ik dan dat wallco geburiken. Thanks voor de tip. Ik ga t laatste muurtje ff afmaken. Tot later!!