sowieso het idee van aarde in die bak en dan plantjes ofzo erin, dat kon ik zelf niet eens bedenken! hahaha er zat eerst water in en zo'n mistmaker.. maar der komen zo veel muggen op af, stilstaand water natuurlijk. dus we hebben hem maar leeggegooid
groeien die dingen hoog? ik heb zoiets nog nooit gezien. wat voel ik me dom zeg en dan in de voortuin? dit is trouwens me voortuin, tegels liggen ook scheef zie je dat ik haal hem zo wel weer weg hoor die foto! makkelijk te herkennen zo
Nee lang.. ze worden niet echt veel hoger dan een cm of 50.... Je voortuin is heel zonnig.. (kan natuurlijk aan het moment van de dag liggen.) Zag al een taxus... Die kan je echt heel makkelijk snoeien en vogels zijn er vaak heel blij mee... Geeft ie ook bessen?? Als je niet van tuinieren houdt zou ik daar dus niet heel veel meer mee doen.... misschien de tegels gelijktrekken met de achtertuin... Wat dan wel weer kan is in het gras voorjaarsbollen planten..... sneeuwklokje, crocus, bos/sterhyacint. Die zijn namelijk nu zo'n beetje uitgebloeid en kunnen met de eerste keer grasmaaien worden meegenomen... Verder zou je aan het eind van de zomer een paar klaprozenzaden kunnen plukken en zaaien aan de randen van de tuin.... Tegen de muur kan altijd wel iets leuks gedaan worden... blauwe regen is heel mooi.... of kijken hoe hoog je een zonnebloem kan laten worden.... Of een klimroos....(maar dat is al bewerkelijker)
de zon staat indd de hele dag aan de voorkant (dat is wat minder) maar wat een leuke ideeen! ik ga er zeker wat mee doen en dan laat ik je het eind resultaat wel zien
Dat is idd minder... geeft je minder ruimte met planten voor de achterzijde.... Veel tuincentra hebben wel een "schaduwplanten" hoekje... Verder.... kijk naar planten die het hele jaar iets te bieden hebben... Of meerdere keren per jaar iets te bieden hebben... Bijv een lijsterbes is een vrij laag blijvende boom, met bloemen in het voorjaar, leuk uitziend blad in de zomer dat mooi verkleurd in het najaar. Daarnaast vormen de bloesems mooie trossen bessen die zeer geliefd zijn bij vogels... (nadeel is dat je wel iets meer vogelpoep hebt, maar eigenlijk niet zoveel dat je het daarom zou moeten laten) Zelfde verhaal bij een krentenboompje.. maar die kan ook als struik gehouden worden en de bessen van veel krentenboompjes zjin eetbaar
het moeten geen lage boompjes zijn voor vogels, want heb 5 katten en die komen af en toe al met een grote spreeuw thuis.
wel handig die schaduw plantjes, fleurt je tuin toch wat op. wist niet dat die bestonden. Gekko, je heb me weer een hoop geleerd
hey meiden, hoe is het hier?! nou schiet mij maar lek, normaal altijd een posi ovu test op dag 16 en nu zit ik op dag 17 en nog is ie nega! ik snap het echt niet meer...
Hoi Meiden! Miss c lekker balen is dat! Hopelijk wordt ie snel duidelijk! Gister bij de gyn geweest... Niet veel wijzer geworden eigenlijk! Ze zei in eerste instantie dat het gewoon dikke domme pech was. Toen ik vertelde over de eerdere zwangerschappen en bevallingen, en alles wat er aan vast 'hing' gaf ze aan dat het zou kunnen zijn dat ik verklevingen heb. Ze zei ook dat we eigenlijk heel vruchtbaar zijn, omdat het niet vaak gebeurd dat vrouwen binnen het half jaar 3x zwanger raken. Ze was wel heel lief en begripvol hoor. Ze stelde voor om over 3 maanden terug te komen. Is het dan 'nog' niet gelukt wilde ze de medische molen opstarten. Ik heb wel heel eerlijk gezegd dat ik niet graag wacht om vervolgens te horen dat het er gewoon niet meer inzit. Dan weet ik dat liever nu. Ze dacht dat het ergens nog wel spontaan moet gaan lukken, en anders kunnen ze waarschijnlijk met medicatie enzo nog wel wat proberen. Haar advies: ga eens lekker op vakantie. Rust goed uit, zet het even van je af. Ook omdat ik een chronische darmziekte heb kan het zijn dat het gewoon even niet kan. Dat daarom ook de cyclus zo uiteen loopt. Ben dus gelijk maar een potje teunisbloem gaan halen . En we kijken idd voor een last-minutje. (leuk nieuws van de belasting ontvangen, dus het moet maar een keer mogen!) Lang verhaal, en weinig info ben ik bang. Waar ik wel van baalde is dat ze niet eens een echo gemaakt heeft, om al uberhaupt te kunnen zien hoeveel littekens er waar zitten Hoe is het hier met jullie??? Liefs!
Koud!! Verwarming aan... dikke trui.... en brrr.... Wel naar dat ze niet gelijk iets heeft gedaan... Heeft ze een recept voor vakantie gegeven? Misschien kan je het dan bij je verzekering declareren
Hahaha gekke gekko! Ik vergat te zeggen dat ze me wel heeft toegezegd dat wanneer er nu opnieuw een positieve test is, ik gelijk vanuit de huisarts naar de gyn mag om een bloedtest en echo te maken. Dan kunnen ze sneller zien wanneer het mis gaat, of wanneer het goed gaat is dat voor mijzelf natuurlijk een stukje geruststelling. Dat is dan weer wel tof! Euhm gekko: hoever zit je nu voorbij jouw ei????
twee dagen ofzo.... Ik heb altijd wel "iets" Koud ben ik in ieder geval altijd al strak na mijn ei... drieuur nieuws gehoord..... de vader van het kind van 12 dat een kind kreeg.... is ook de vader van haar kind.... opa en vader tegelijkertijd.... Ik hoop dat hij de cel in moet en iedere gevangene het weet!!!
Wel goed trouwens dat je gelijk met een test door mag naar de gyn.... Hopelijk gaat de wet van de dokter dan op.... Als je iets hebt en je loopt er even mee door is het altijd over op het moment dat je de toch echt een afspraak hebt met de dokter...
@Apie Wat fijn dat je de volgende keer meteen door mag naar de gyn. en goed dat ze wel goed naar je verhaal heeft geluisterd en het serieus neemt. @Gekko Ik had al wel zo'n vermoeden bij het meisje van 12 zwangerschap. Moest wel zoiets zijn, wel heel triest, zulke mensen moeten echt heel lang opgesloten worden. @MissC Wat raar als je hem normaal altijd pos. hebt op die dag... K heb niet zo veel verstand van ovu testen maar kan je ei al geweest zijn of moet ie dan ook nog pos. zijn?
Het vermoeden had ik ook..... maar toch wordt je moedeloos als je het zo op het nieuws hoort..... Laten we het over leukere dingen hebben.... muurglad ofzow....schuurmachine.... het weer.... Iemand al jonge eendjes gezien?