Ben ik weer! Nu op mijn eigen laptop. Dan duurt het tenminste geen 5 uur voordat ik heb terug gelezen . ja gekko, meestal is het wel zo ja. Loop je ergens mee rond, ga je naar de dokter, en dan is het ineens over! Zou fijn zijn als de wet van de dokter gelijk heeft. Vraag me alleen niet waarop ie gebaseerd is!?! En........... NET GEBOEKT!!!! We gaan 15 dagen naar spanje. Naar euhm hoe heet het ook weer..... palamòs in spanje!!! En voor een prijsje !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Al snel? Het ziet er wel heerlijk uit.... Ik weet ook niet waar die wet op gebaseert is (eigen ervaring misschien?)... verzin hem net uit die dikke duim van me.... Maar hopelijk kan jij ook snel uit ervaring spreken....
@Apie Wat heerlijk, vamos a la playa???? Ik ben jaloers Wij gaan dit jaar niet op vak. ivm de baby, maar begin volgend jaar willen we een lange reis maken (met baby)
Ik zei iets LEUKS Dode over asfalt uitgesmeerde eendenhersenen zijn NIET LEUK!! Een lange reis maken... dat is dan wel weer leuk.... Trouwens.... Esthertie... babyuitzet al binnen? (dat is ook leuk)
Wauw man ik ben zoooooooooooo blij! We gaan met z'n 5jes naar een top camping (ziet er iig heel gaaf uit), dus de kids zijn ook helemaal blij! Het is voor mij meer dan 5 jaar geleden... Onze huwelijks reis was een "gratis" vakantie. We moesten op het huis van kennissen passen terwijl zij naar frankrijk gingen. Dat was in monster. Leuk plaatsje hoor, maar niet echt vakantie zeg maar... Het zal voorlopig ook wel de laatste zijn. We hadden gewoon ontzettend veel mazzel omdat de vakanties van de kinderen aan elkaar geplakt zijn, dus zij hebben nu binnenkort 3 weken aaneengesloten vakantie. Daardoor vallen we nèt voor het seizoen! Dubbel mazzel: Er werd net een vakantie van 2 weken geannuleerd. Die hebben we dus voor een habbekrats over kunnen nemen!!!!! Heeeeeeeeeeeeeeerlijk! We gaan de 29ste al! AFTELLEN! En dan komen we gewoon zwanger terug !
Hahahahahahaha... de schikgoden zijn op jou hand Apie.... daar zou ik even grof misbruik van maken als ik jou was... Gewoon vandaag een staatslot kopen!! enne... weet ik het... aandelen ofzow?
@Dianana Omat ik thuis zonder internet zit en mijn gsm als modem gebruik duurt t super lang om te uploaden. Zodra ik weer 'normaal' online ben zet ik m er tussen. Gister wel het kozijn geschilder voor de 2e keer @Gekko Nee is ook heel zielig maarja moest er meteen aandenken, sorry. We willen volgend jr mrt 3-4 weken naar Chili. En nee nog steeds geen uitzet gekocht haha. Wil eerst t verfwerk e.d. klaar hebben. Heb ook nog steeds alleen maar 3 rompertjes gekocht.
@Apie Oow wat heerlijk en zo gegund. Zullen we inderdaad afspreken dat je gewoon zwanger terug komt of wie weet al zwanger op reis gaat Wanneer gaan jullie??
Wanneer ben je eigenlijk weer volledig online Esthertie? En waarom was je ookalweer offline? Moet ik even helpen met dat schilderwerk.....
Nouja, als mijn cyclus zo'n beetje verloopt (wat ik wel hoop met de teunisbloem olie nu) zoals de afgelopen maand, dan zou ik volgens mij de 26ste mijn NOD hebben. Dus of ik ben net niet meer ongi als we aankomen, of ik ben zwanger. Maar daar ga ik ff niet vanuit. Heb besloten dat ik er idd deze maand eens afstand van neem (voor zover dat kan natuurlijk). Heb iig genoeg afleiding in de zin van alles wat er nog geregeld moet worden voor we kunnen gaan. Ik moet mijn paspoort en rijbewijs bijvoorbeeld nog regelen... (allebei verlopen haha) We rijden vrijdag de 29ste aan, en komen zaterdag rond 10:00 s'morgens aan. Hoop ik. De hele avond en nacht iig... Dat is dus nog maar 24 daagjessssssssssssss! @ gekko: haha idd ff goed misbruik van maken
Hoezo? Ben je bang dat het wormen gaat regenen? Gymles gestaakt vanwege wormenregen | nu.nl/opmerkelijk | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Jemig man. Ik heb maar 2 van de 3 apen thuis op dit moment, maar het lijkt wel of ik een hele kleuterklas in mijn woonkamer heb! Ze zijn zooooooooooooooooo druk! Zou het morgen weer regenen????
Hahahahaha... dat ook... mijn eerste gedachte was... bizar... en Wat zal hier nou toch eens achter zitten....
@Gekko Offline ivm overstappen naar nieuwe provider die zijn afspraken niet nakomt grrr Denk dat ik toch die man met die 2 linkerhanden van mij maar eens strik voor schuur- en schilderwerk. Ik moet die baby er straks al uit poepen dus hij mag ook best rot klusjes doen gna gna. @Apie Dat is echt super snel, wat heerlijk. Wel een lange autorit heb je dan voor de boeg. maar inderdaad genoeg afleiding mbt voorbereiding. @Dianana Ik las vanochtend dat t morgen erg mooi weer wordt. (helaas ben k aan t werk)