ja est dinsdag is pas mijn nod maar ja was ff te nieuwschierig we wachten gewoon nog ff een paar dagen dinsdag niet ongi word gaan we woensdag nog een testje tegen aan gooien hihihi
@bren Nou mooi is nog een groot woord hahaha, ga vandaag een muur een kleurtje geven. K heb n mooi ledikantje op mp gezien mensen wonen in dezelfde woonplaats. Dus gevraagd of ik kan komen kijken. Hopen dat er dinsdag niets gebeurd en dat je woensdag een mooie roze test hebt!
Es22, ja alexandrium is zeker leuk. 10 minuten hier vandaan dus ben der zoaf en toe wel te vinden. Gezellie visite rijden, ik vandaag niet. Net al keuken gesopt, straks ff badkamer. Het weer is ook goed hè! Vind het zo lekker als die tuindeur openstaat. Eindelijk kom de zomer er een beetje aan. Bren, had je test drang Het zegt nog niks. Kan dinsdag/woensdag ineens anders zijn. Esth. Klusse vandaag
we willen hier wel een foto zien als kamertje klaar is nou ja ik in elk geval wel wat voor kleurtje ga je er op doen? hopelijk is het wat dat ledikantje @engeltje ja had echt test drang meestal kan ik me best bedwingen en wil papa graag eerder testen maar nu anders om waarom weet ik niet, hoop toch ook al was de test omo wit dat disndag ongi weg blijft en dat we dan een knal test hebben van de week
goedemorgen meiden... @bren...erg he die testdrang....wat kunnen we onszelf gek maken!!! maar zo vroeg zegt nog niks ik had bij me beide zoons pas op NOD een heel licht streepje dus had geheid niks gezien als ik eerder getest had nog ff volhouden meis....knuffel!! esthertie ik ben ook erg benieuwd naar het kamertje hihihi door zo met de zwangere meiden mee te leven en beleven heb ik toch een beetje het gevoel dat ik zelf een zwangerschap (mee)beleef hihihi.....leid wat af van de realiteit he meiden ff nog wat anders.. ik heb een hele leuke grappige meid hier ontmoet bij een ander topic..ze heet Apie3 ik ben zo vrij geweest om dr uit te nodigen hier bij ons leek me wel een gezellige kwebbel voor bij ons cluppie hihihi hoe meer zielen hoe meer vreugd he ik weet niet van wanneer ze al bezig is,dus is mss geen dec meid maar ach wat maakt dat uit he...als het maar gezellig is toch??? ze zou graag willen meedoen....
@engeltje weet je al iets ove wanneer je terecht kunt in het ZH?? ben nl een weekje weg geweest en heb niet echt teruggelezen...pfff was echt veeeeeeeeeeelllls te veeeeeellll hihihi stelletje kwebbeldozen hahahahah
Goedemorgen dames! Ik ben dus dat vrouwke waar truelove4ever het over heeft... Ik zou het super gezellig vinden om hier mee te kleppen!! Heb al 3 kindjes, en wij zijn nu sinds december bezig voor een 4e kindje... Dus iid een december chica! Tenminste denk ik dan.... lieve groetjes!!
hai meid wat mij betreft WELKOM! ik zie dat je banner aangeeft dat je vandaag je ei hebt!? of loopt die niet gelijk met de werkelijkheid?? wat heb jij trouwens een heerlijk korte cyclus zeg hihi
Bren, ik ken het. Heb net ookslecht gedaan Wilde geen zw test verspillen dus deed een ovu. Die was posi, dacht huh . Toen zw gedaan, maar die was wit Hi apie3, gezellig dat je mee komt kletsen en heel veel succes voor jullie 4e kindje! Drukke boel maar hou dervan wil er 3 hihi True, ik heb vrijdag me medicijnen thuis gehad, moet in april bellen als ik ongie word, rond de 16e of ze een plekje voor me hebben, als het zo is mag ik gelijk beginnen met prikken en zou ik eind april een terugplaatsing krijgen! Hoop dat het doorgaat en geen wachtlijsten zijn. Hoest met jou?
welkom apie leuk dat je ook mee komt kwekken. en true je heb gelijk hoor hoe meer zielen hoe meer vreugt maar apie wanneer is je nod dan kunnen we je op de lijst zetten? @engeltje hihihihi is toch niet slecht meis ik ken het zo moeilijk die laatste dagen wachten en dan die drang om te testen hihihi ik kon me ook niet inhouden. dus meis echt niet slecht hoor
ja moeilijk he die laatste daagjes. dacht toch al dat het niet zo is, want heb alweer een paar dagen pijn me (.)(.) zelfs als ik loop, het lijkt wel of ze 10 kilo per stuk wegen dat betekend dat de duiveltjes onderweg zijn
hey engel nee hij staat er al de hele tijd op maar de verbinding valt af en toe weg dus dan ben ik ff wel en dan weer niet hoe issie?
beetje stiekem testen he jullie jammer dat ze wit zijn maar tis nog vroeg he t kan alle kanten op mn szus had pas na 10 dagen een posi test en die kregen gister te horen : t is een jongetje!
hij is klaar ik kan hem nu gaan schilderen maar breng hem daarvoor bij mn ouders die hebben een kamertje over waar ie dan kan staan