Apie3, kei gezellig dat je mee komt kletsen! Wauw, en al 3 kindjes, wat een feest! Dan kunnen wij vast wel veel aan je vragen over zwangerschapskwaaltjes e.d. Of was het bij alle 3 anders?
ja zal ik doen ik zal dr straks 1tje plaatsen van hoe ie dr nu uitziet kun je t verschil goed zien volgende project... weet ik nog niet we krijgen een nieuwe bank en dan gaat de openhaard dr uit das een flink project en dan wil ik graag een biedermeijer kast van MP en dan weer zelf opknappen maar t liefst wil ik dat een volgende project wordt:.......
Dianana, hoe voel jij je? Nog 6 dagen voor ons! Ik moet zeggen dat ik minder buikpijn heb dan vorige maanden, maar voel wel iedere dag iets in mijn buik. Dus het zal wel weer niet zo mogen zijn deze maand. Ik baal dat ik niet precies mijn ei-dag weet. Geen idee of ik echt een cyclus van 31 dagen heb deze maand.
helemaal mee eens!!!!! en gaan jullie de openhaard er ook uitslopen ? moeten jullie dan ook opnieuw stucken (schrijf je dat zo) enzo? en ook het plafond weer dichtmaken ? wij hebben hier ook zo'n lelijk ding staan, maar ben bang voor wat ik me allemaal op me hals haal als we dat ding wegslopen. en man die kan niet klussen
ja de muur waar die staat moet getuct worden en het plafond moeten 2 nieuwe gipsplaten in moet ook gestuct worden maar dat kan evt. ook volgend jaar ik wil niet zo heel veel geld dr aan uitgeven nu mss ben ik straks zwanger en dan heb ik liever daar ook nog wat centjes voor over
deze is niet een s zo heel lelijk ... als ie in een grotere woonkamer staat... maar hij is heel groot en de kleine is dr een keer tegenaan gevallen en toen moesten we naar HA post ik vind 1 keer wel genoeg
oeh ja indd niet handig. wel een hoop werk dus *zucht* nog maar ff verzinnen wie ik lief kan aankijken
ja en we moeten natuurlijk de schoorsteen stutten die gaat door tot t dak loopt door onze slaapkamer dus die moeten we eerst ondersteunen met een stalen plaat anders zakt ie zo naar beneden
ooww dat is hier niet. het was vroeger een schoorsteen en nu zit die schoorsteen ombouw er wel, maar hebben ze een electrische haard erin gezet. dus de ombouw loopt lang de muur tot aan het plafond. maar denk wel dat ik dan een gat in me plafond heb. en wij hebben geen plafond platen maar gewoon 1 geheel net als een muur. maar jullie hebben dus meer werk als ons. gaat jou man het allemaal zelf doen ?
pffff haard eruit halen ik ben blij dat wij dat niet zelf hoeven te doen maar dat het nu voor ons is gedaan met de renovatie ben wel blij dat die er uit is al zal ik hem denk ik op de winter avonden wel missen vond het vaak wel gezellig om hem aan te hebben. en ik wil ook een babykamer gaan maken straks en sorry diana dat ik stiekum ben gaan testen maar ik had zo`n drang hihihi maar nu pas woensdag weer als er niks uitbreekt wat ik niet hoop grrrrrrrrrrrrr ik wil bij niemand meer rode duivels zien deze maand nou wij gaan zo ff bij ons huisje kijken hoe het erbij staat hoop dat we er ff in kunnen komen om te kijken
beter dat je het zelf niet allemaal hoeft te doen, scheelt een hoop stress veel plezier bij jullie huisje. hoop dat het een beetje opschiet
zal ff een foto op de comp zetten van de kast ok? en ja dat doet mn man zelf bren t is je vergeven engel ik hoopt t zo voor je!