kep dr gevonden bij een ander topic ze had gister een nega test en wacht nu op ongi als ze na het weekend nog niet ongi is gaat ze weer testen
Ik heb gisteravond flinke steken gehad aan de linkerkant van mijn onderbuik. Vanochtend ook nog een klein beetje gehad. Daarna is het omgeslagen in een heeeel lichte vorm van buikpijn over de gehele onderbuik. Ik baal zo dat ik niet weet wanneer mijn ei was! Deze buikpijn begint namelijk meestal een week voordat ik ongi word...
lieve meiden ik ga de laptop weer uitzetten, zit alweer bijna 11 uur met me ooggies achter een scherm, ze zien der haast zo uit tot morgen, en joepie na morgen heb ik lekker wee-ke-nddddd fijne avond!
vervelend he es laten we idd hopen dat t positieve steekjes zijn jullie moeten morgen zeker he voor t onderzoek? en dan maandag de uitslag ?
meiden ik ga even naar mn moeder kan ik daar verven en t laten liggen is t morgen mss klaar en kan ik t op t bedje zetten ... dan is die iig helemaal klaar tot strakkies mss en ander tot morgen x enneh es suc6/sterkte morgen en het weekend met wachten
Hey meiden... Heb jullie weer gevonden Jeetje.. Vol.4 alweer Stelletje kletskousen Met iedereen alles goed?? Hier heeeeeeeeeeeeeel moe en beetje weeig (net niet misselijk) bijna de hele dag... Ik ga dus nu nog even lekker bankhangen en dan mn bedje in. Even een paar uur goed slapen Heb nu al lekker weekend, dus kan morgen blijven liggen met zoonlief Tot morgen!!
Nee, ik weet niet mijn precieze NOD. Ik heb wel ovutesten gebruikt, maar niet meer iedere dag omdat ik anders tekort kwam. Ik dacht dat dat wel kon, omdat ik altijd met de CB smileys 2 dagen een smiley krijg. Maar tot dag 18 niks gehad. Nu vertelde Mel05 wel dat zij ook een keer maar 1 dag een smiley heeft gehad. Dus misschien ik ook? Of ik heb mijn ei echt heel laat gehad dit keer!