wat een popje zeg! gave kast, ben benieuwd als hij af is. hihi papa simba is een aparte ja heilige birmaan. Ja Sanchez was ook zo groot echt een beest maar o zo lief helaas heb ik hem dood gevonden op de parkeerplaats, vergiftigd door iemand uit de buurt (bij me moeder)
wat erg he wij hadden er 3 2 zijn dood gereden voor de deur die we nu nog hebben wordt met moederdag 12 die andere 2 waren moeder en zoon zoon (sam) moeder (saar) die we nog hebben heet sproet saar was een boerderij kat die in de sloot zou eindigen die man had 3 katten en die hadden alle 3 jonkies was iemand heeft ze toen allemaal meegenomen en saar was de laatste die namen wij is heel ziek geweest maar toch gered sam was een mafkees als die voorbij liep en je trok hem aan zn staart omhoog dan liep gewoon door op zn 2 voorpoten die was ook echt zo lief
ja ik heb wel foto's maar daar kan ff niet bij nu ik zoek dr wel ff en dan maak ik een foto momentje hoor zo terug
oh bah :x daar word je zo verdrietig van!! vind dat soms ook nog eng hoor, woon wel in een rustige straat maar toch hahaha zelfde diertjes met een eigen karaktertje. toch blijf je ze missen he, om die rare streken maar toch zo knuffelig. komt sproet nog wel buiten ? of durf je dat niet meer aan
sproet hadden we al op ons vorige adres en daar ging ze steeds naar terug uiteindelijk is ze 1,5 jaar binnen geweest en langzaam aan weer buiten gelaten ... ze gaat nu niet meer terug gelukkig maar ze komt wel buiten ja aan de andere kant denk ik liever dan evt. iets korter bij ons maar wel gelukkig als langer bij ons en ongelukkig ze was echt heel ongelukkig binnen en nu ze buiten mag wil ze ook gewoon weer vaker binnen zijn ze slaapt altijd bij ons en de kleine en zij vinden mekaar ook helemaal leuk
ohhh liepen ze echt terug? bizar is dat he. maar als ze buiten al gewent zijn, is het zielig om ze binnen te houden. heb jij geen last van buren ? wij van 1tje, zijn een beetje kakkers. die klaagde dat 1 van mijn katten een poepie had gedaan in hun tuin. ik zeg: ja kan moeilijk een bordje ophangen "hier mag je niet poepen" ik snap wel dat het vervelend is maarja, wat doe je eraan. fijn dat het goedgaat met je kleine. tis toch altijd maar afwachten of bijvoorbeeld zo'n beesje niet jaloers word. hoor je wel vaker. dan doen ze gemeen, of gaan ze overal plassen. komt ze bij jullie op de slaapkamer ?
wat een lieffie! kan je wel zien. mooi die andere foto van alle 3. cool gedaan met die ooggies zo vergroot
ja we hebben veel problemen gehad met 1 buurman maar goed ik kan dr niet zoveel aan doen hoor dr lopen hier zoveel katten bewijs maar dat t van mijn kat is ja ze mag op onze slaapkamer alleen niet op die van de kleine die deur is altijd dicht bij ons gaat ze op t voeteneinde liggen
heb ik laten maken toen sam was doodgereden gelijk alle 3 hingen eerst in de woonkamer hier maar daar hangt nu een fotoposter van de kleine de katten hangen op de overloop nu
nee je kan daar niets aan doen he. mooi hoor die fotos ow oke dat is hier ook (slaapkamer) esthertie, schiet het al op ?