@Api Welkom! Leuk dat je mee komt kletsen. @Dianan Muurtje is klaar foto's zal ik zo even in n album zetten. Leuke kast van jou, ben heel benieuwd hoe hij straks wordt..
nee tis hier idd ook niet zo warm als gisteren toen was ik verbrand in mn gezicht en gezellig ja zeker wel veel toeschouwers tijdens t klussen
whahaa diaan!!! ja maar dat wel ja, ze blijven soms op bed springen, man zet ze steeds op de grond want hij is bang dat er ineens 1 in ze bips hangt
hihihi ik ben gewoon aan het blozen meis ik ga er vandoor.. moet echt even een sopje door de badkamer halen.. tot strakjes
ik ga ook zo engel de kast naar mn ouders brengen kan ik hem van de week schilderen tot later misschien x
Op de foto is het groen wel een stuk donkerder dan in t echt. En hier ga ik dan de boom of tak op schilderen. Fijne dag engel&dianana
esth. wat zijn de afmetingen van het kamertje? heb je al naar t bedje gekeken ? heb je mss de MP linq?
@dianana Het kamertje is ong. 3 x 2 m. niet echt groot dus. Ik ga v/d week 's avonds even langs om te kijken dit is de link
ah esth. wat een mooi bedje zeg ! daar hou ik wel van kun je de commode dr niet bij kopen ? ons kamertje wat ooit babykamer moet worden is ook 2 bij 3 meter ongeveer kan ik mooi ff afkijken hoe t past allemaal bij jou
@Dianana Nee volgens mij heeft ze de commode niet te koop en ik wil graag een strakke commode met lades. Heb er al een aantal gezien maar we kopen steeds wat en niet alles in een keer. Haha Ja handig kan je zien hoe ik t gedaan heb We hebben gewoon 4 slaapkamers in huis en de baby krijgt de kleinste, best sneu..
waarom dan ? 1 slaapkamer 1werkkamer 1 kantoor en 1 babykamer? sneu ja ach ... de eerste paar jaar gaat t daar toch nog niet spelen wij willen ooit de zolder verbouwen(dwarskap dr op) dan hebben onze (dan hopelijk iig) kinderen een zelfde maat kamer lades is wel makkelijker hoor vind ik ook
Mijn vriend gebruikt een kamer als studio, ik heb een kamer voor hobby/werk en onze slaapkamer. Dus blijft de kleinste over, als hij/zij ouder is willen we een tweede kamer erbij maken op zolder d.m.v een dakkapel. Maar voor nu kan dit prima. Ja da's wel handig, heb je nu geen slaapkamer op zolder? En wil je dan de hele zolder in twee kamers gaan splitsen? (heb je pb gestuurd)