Lieve chica's.... Mijn hond (chica) is ziek, dus we gaan er ff mee naar de dierenarts... Mijn zoon is ook ziek, dus die gaat naar de kinderarts straks... Wat een stel stumpers bij elkaar Iig... Ben er ff weg van. Tot vanmiddag!!!
Hij komt uit de DD en hij is inderdaad heel flauw... maar toch... gezien het forum vondt ik hem wel passen
Bren hoe is het bij jou? Bijna de sleutel van het nieuwe/oude huis.... en dan... Hoe snel gaan jullie proberen Nousje bij jullie te krijgen?
ja nog maar 6 dagen en dan kunnen we daar aan de slag wanneer we voor nousje aan de slag gaan dat weet ik nog niet. maar ook snel denk ik.
hoi meiden voor zover ik terug gelezen heb geen rood erbij???...gelukkig kom op dames... wie van jullie dames heeft er ook zo'n last van hooikoorts??? bah ik word er gek van...jeukende ogen (vandaar waarschijnlijk ook die ontsteking gehad)keelpijn...droge strot...snotteren...en hoesten ik durf alleen niks te nemen qua pilletjes ivm poging voor zwangerschap homeophatisch werkt niet bij mij dus dat zit er ook al niet in help hihihihi pfff moet zo weer verder met me strijk,heb net een berg was gevouwen ik lag echt achter owja sorry dat ik de afgelopen tijd niet zo veel aanwezig ben hier....maar wil er ff niet zo mee bezig zijn... ik vraag me trouwens af of ik wel een eisprong heb gehad???? me temp doet zo raar.. voor me (vermoedelijke) ei was ie rond de 36.8....daarna boven 37....37.0,37.1,37.2 en nu ineens weer vanoochtend 36,8 een dik uurtje later wel weer op 37.2???????????????? raar allemaal....pffffffffffff krijg ik dat weer bah bah hoe ist verder met iedereen??? al lekker aan het genieten van het weertje?? wij gaan mss het zwembad opzetten hahahaha........jaaaaaaaaa weet het wij zijn gek!!! hahaha
bren...lekker joh nog ff he en dan weer in eigen huisje mss werkt het ook nog eens goed uit voor je eitje hihihi en raak je dan wel zwanger!!!! ik hoop het zo meis.. en hoop dat nousje snel bij jullie woont want dit is ook niet goed voor dat kleine grummelke.....en mss werkt die spanning hierdoor ook op je ei??
Ja true herken het heel erg goed!! Duurde bij mij dik een week om er weer af te komen en had maar twee of drie maanden getempt... En zelfs vorige maand toch nog af en toe die thermometer in mijn mond stoppen... (in het mom er niet mee bezig zijn...hihihi.. maar wel nieuwschierig zijn) Deze maand vooral met jullie bezig... Ik weet dat mijn ei ergens tussen vrijdag en.. ehmmm bevrijdingsdag is.. dus ik heb eigenlijk geen idee Hoe is het met jou verder?
@Gekko Ja en er is niets te doen Geen mens die met dit weer een keuken komt kopen natuurlijk. Waarom ben jij niet van t zonnetje aan t genieten?