Als slimmerts.... koppie voor kracht... je weet wel... Ik heb helaas geen pic van mezelf.. altans niet digitaal...
eey beppie knappe kerels hoor en leuk dat we bij jou ook het gezicht kennen nu mijn gezicht en van papa ken je al als goed is want staan als fototje boven mijn naam en in mijn foto album
iedereen hier al denk ik hihihihi maar is indd leuk om gezicht erbij te hebben vind ik je probeerd er een gezicht bij te denken maar ja is toch altijd heel anders dan je denkt
beppie mijn pic staat in album ik had jou (blijkbaar)nog niet bij vriendenlijst staan dus ff accepteren en dan kun je me pics bekijken hihi leuke foto van jou btw en mooie kids heb je
ja dan ziet iemand er heel anders uit in het echt!! hoe had je mijn voorgesteld? zeker zo'n boere trien wat me naam aan gaat hahahahaha (niks mis mee hoor voor alle boerine onder ons!!!!!!!!!!!) hahahaha als ze me naam horen en mijn dan zien zeggen ze altijd o je ziet er heel anders uit dan ik dacht
zeg me oma votige week als het een meisje word noem je het dat ook beppie!! waar op ik antwoord nee oma sorry kan ik het kind niet aan doen!! ze hebben tegen mijn hele dagen gelopen beppie hou je kleppie