December chica`s vol.4!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door dianana, 9 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heerlijk spannend... moet je morgen ook nog de paasboodschappen doen?

2. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

Dakding? Haha zo'n opbouw? Dakkapel heet dat?

Ja morgen eerst zh, dan mams ophalen, boodschapjes doen en derna even langs het zh naar een vriendin van me ma, die is ziek :(
    Denk ook niet dat ze nog beter word.

Artsen wilde vanmiddag met haar praten en haar kinderen moeten erbij zijn. Denk dat het geen leuk nieuws word :(

3. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaaaa!! Dakkapel... zo vervelend als je even niet op een woord kan komen:D

Maar dat is dan een druk programma voor morgen, en als kinderen bij een gesprek aanwezig moeten zijn kan het idd slecht nieuws zijn... maar het hoefd niet... Je moet je pas zorgen maken als kinderen met spoed gesommeerd worden.. dan zit er echt stront aan de knikker...

4. Engeltje1

Ze is al zo'n 2 jaar ziek, ze is weer met spoed opgenomen, door alle bestralingen is de lever aangetast. En ze heeft ophopingen en gezwellen. Ikwil het niet denken.......

Vanavond in help mijn man is klusser, komt een stel die ik ken,
    De jongen is het stiefbroertje van me ex ;)

5. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihihihihihi.. ik wist dat ik vanavond niet te lang kon trainen en dat ik iets wilde zien... hihihihi....

Ik ben wel ff bang geweest dat mijn man me op zou geven... Ik was hier de klusser en het heeft wel 3/4 jaar geduurd voor ik alles naar mijn wens had... deed ook alles alleen...

Maar moet wel zeggen, we konden douchen, we konden eten.... we hebben alleen maar zolang op een matras op de vloer geslapen en geleeft uit tassen... terwijl ik 1 keer per week met een paar tassen bij mijn moeder voor schone kleren ging zorgen...

De dag dat ik weer gewone kleren aankon... ik was zoooo gelukkig!!

6. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maar dat van die vrouw is dan idd vast geen leuk nieuws....

7. Engeltje1

Whahah kan me voorstellen gekko!

Kan je man niet klussen? Of wilde je het alleen doen?

8. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn man wordt steeds beter... maar hij kan het niet.... iedere keer als hij dan ging klussen omdat ik er een dagje niet was sloopte hij iets wat dan een week tot twee weken duurde om te herstellen.... Dat is waarschijnlijk ook wel een reden waarom het uiteindelijk zolang duurde... Maar hij moest en zou helpen...

Wel een goede relatietest... we hebben gescholden, gevloekt, gesmeten met deuren en gehuild. Ondertussen praten we meer, overleggen we beter en raakt hij geen hamer meer aan:D

9. Engeltje1

Whahaha je mannetje kan die van mij een hand geven :D

Sommige mannen hebben het gewoon niet in zich. Wel goed dat jij zo handig ben dan.. Hoe hebbie dat geleerd ;)

En inderdaad een goede test, als je die stress overleef kan je bijna alles aan :D

10. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    nog steeds geen bloed hier !!!!!!!!!!!

11. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn vader was heel erg van de... probeer maar gewoon...En ik stond op mijn twaalfde al met een verfafbrander te helpen met het klaarmaken van de kamer voor mijn zusje...

gooi daar nog een paar kinderlijke ongehoorzaamheden bovenop die ik zelf goed moest maken.. en je wordt redelijk handig...

Beetje in de stijl van Nike.. just do it;)

12. Engeltje1

Dianana :$. Wanneer is je NOD?!

Duimen duimen duimen

13. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
    Ik ga de hele nacht duimen draaien!! Dus ik zit hier dan morgen met dikke wallen!!;)

14. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    ik dacht morgen engel
    maar als ik die calculator gebruik van hier
    was t gister

15. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    ik ook ik ook ik ook !!!!!!!!!!

16. Engeltje1

Gekko, ja dat is ook zo, je moet het altijd proberen.. Mijn man had een klopboor voor ze verjaardag gehad, omdat ik steeds me zwager liet komen om iets op te hangen

Onder sommige lijstjes enzo zitten wel meerdere gaatjes dan 1 :)

Ach hij probeert het :p

17. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Morgen testen Diaan?

Je maakt het zooooo spannend nu...

Kom je morgen wel ff checken of ben je dan helemaal in het teken van je dochters verjaren;)

18. Engeltje1

Dianana spannend zeg!!! Wanneer ga je testen

Ooooooooooh ik hoop zo dat het raak is voor je!

19. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahahahahaha... ok dan is jou man nog minder handig dan mijn man... die heeft ondertussen geleerd iets af te tekenen en een waterpas te gebruiken.... Maar.... moet wel zeggen.... dat is al heel erg nieuw!! Sinds ik hem al 5 jaar belachelijk maak met zijn rechtophetoogvoorhemopgehangenboekenplanken:D;)
    Pisa was er niets bij:p;)

20. Engeltje1

Whahahahah gekko, wat niet is kan nog komen :p

Hij hoeft het ook pas te doen sinds 1.5. Jaar en uit voorzorg laat ik het hem niet meer proberen maar vraag ik het gelijk aan iemand anders hihi

Daarintegen is hij geschikt voor de tuin en huishoudelijke klussen, dus ja kan ik hem toch nog gebruiken :p

Deel Deze Pagina