Dakding? Haha zo'n opbouw? Dakkapel heet dat? Ja morgen eerst zh, dan mams ophalen, boodschapjes doen en derna even langs het zh naar een vriendin van me ma, die is ziek Denk ook niet dat ze nog beter word. Artsen wilde vanmiddag met haar praten en haar kinderen moeten erbij zijn. Denk dat het geen leuk nieuws word
Jaaaa!! Dakkapel... zo vervelend als je even niet op een woord kan komen Maar dat is dan een druk programma voor morgen, en als kinderen bij een gesprek aanwezig moeten zijn kan het idd slecht nieuws zijn... maar het hoefd niet... Je moet je pas zorgen maken als kinderen met spoed gesommeerd worden.. dan zit er echt stront aan de knikker...
Ze is al zo'n 2 jaar ziek, ze is weer met spoed opgenomen, door alle bestralingen is de lever aangetast. En ze heeft ophopingen en gezwellen. Ikwil het niet denken....... Vanavond in help mijn man is klusser, komt een stel die ik ken, De jongen is het stiefbroertje van me ex
Hihihihihihi.. ik wist dat ik vanavond niet te lang kon trainen en dat ik iets wilde zien... hihihihi.... Ik ben wel ff bang geweest dat mijn man me op zou geven... Ik was hier de klusser en het heeft wel 3/4 jaar geduurd voor ik alles naar mijn wens had... deed ook alles alleen... Maar moet wel zeggen, we konden douchen, we konden eten.... we hebben alleen maar zolang op een matras op de vloer geslapen en geleeft uit tassen... terwijl ik 1 keer per week met een paar tassen bij mijn moeder voor schone kleren ging zorgen... De dag dat ik weer gewone kleren aankon... ik was zoooo gelukkig!!
Mijn man wordt steeds beter... maar hij kan het niet.... iedere keer als hij dan ging klussen omdat ik er een dagje niet was sloopte hij iets wat dan een week tot twee weken duurde om te herstellen.... Dat is waarschijnlijk ook wel een reden waarom het uiteindelijk zolang duurde... Maar hij moest en zou helpen... Wel een goede relatietest... we hebben gescholden, gevloekt, gesmeten met deuren en gehuild. Ondertussen praten we meer, overleggen we beter en raakt hij geen hamer meer aan
Whahaha je mannetje kan die van mij een hand geven Sommige mannen hebben het gewoon niet in zich. Wel goed dat jij zo handig ben dan.. Hoe hebbie dat geleerd En inderdaad een goede test, als je die stress overleef kan je bijna alles aan
Mijn vader was heel erg van de... probeer maar gewoon...En ik stond op mijn twaalfde al met een verfafbrander te helpen met het klaarmaken van de kamer voor mijn zusje... gooi daar nog een paar kinderlijke ongehoorzaamheden bovenop die ik zelf goed moest maken.. en je wordt redelijk handig... Beetje in de stijl van Nike.. just do it
Gekko, ja dat is ook zo, je moet het altijd proberen.. Mijn man had een klopboor voor ze verjaardag gehad, omdat ik steeds me zwager liet komen om iets op te hangen Onder sommige lijstjes enzo zitten wel meerdere gaatjes dan 1 Ach hij probeert het
Morgen testen Diaan? Je maakt het zooooo spannend nu... Kom je morgen wel ff checken of ben je dan helemaal in het teken van je dochters verjaren
Hahahahahaha... ok dan is jou man nog minder handig dan mijn man... die heeft ondertussen geleerd iets af te tekenen en een waterpas te gebruiken.... Maar.... moet wel zeggen.... dat is al heel erg nieuw!! Sinds ik hem al 5 jaar belachelijk maak met zijn rechtophetoogvoorhemopgehangenboekenplanken Pisa was er niets bij
Whahahahah gekko, wat niet is kan nog komen Hij hoeft het ook pas te doen sinds 1.5. Jaar en uit voorzorg laat ik het hem niet meer proberen maar vraag ik het gelijk aan iemand anders hihi Daarintegen is hij geschikt voor de tuin en huishoudelijke klussen, dus ja kan ik hem toch nog gebruiken