Hahahahaha.. je was gewoon bevangen door de warmte Had ik net ook toen ik niet meer wist wat een dakkapel was
hihihihihi Even een vraagje.. ik ga morgen een aantal dingen maken appelstaart, scones, paasbrood.. Maar zou ik die appels voor de taart vandaag al kunnen schillen en hakken? Dan kan ik dat namelijk doen onder help mijn man is klusser
Dianana, echt super spannend. Dat zou een heel mooie dag worden dan: je dochter jarig en een cadeautje in je buik!
Hier ben ik weer . iPad is opgeladen 28 procent haha Gekko, ik heb geen verstand van taarten bakken Dianana, spannend!!ga je testen? Me moeder heb der vriendin gesproken en het is aflopende zaak Ze krijg nog wel levens verlengende chemo
@dianana gaat de goede kant op. Ga je morgen testen? @engel Wat naar en rot van die vriendin van je moeder Hier nog zo'n man met 2 linker handen, gelukkig kan ik dan weer wel klussen.
Est, ik geloof dat een kweek iets van 24 uur duurt.. Dianana, ook ik blijf de hele nacht wakker om te duimen voor je!
@ dianana: Roze morgen!!! Denkt erom hoor! Ik ga mijn mandje opzoeken. Mijn batterij is ook leeg, en laad zich alleen op door een nachtje goede slaap