Goedemorgen lieve meisjes!!! Dianana, happy birthday to you, happy birthday to you.... Mooi weer, je mooie dochter jarig, wat een GOEDE vrijdag, wat er ook verder gebeurd!
Van harte gefeliciteerd met je dochter! Hoop dat jullie een fijne dag hebben! (en ik durf het bijna niet te vragen... doe het toch.. geen ongi nog? Hoop hoop!)
Ik blijf heel eigenwijs hopen dat je het mis hebt! Maar nogmaals... Wat er vandaag ook gebeurd, het is en blijft een mooie dag!!
Diana gefeliciteerd met je kleine grote meid!!!!!!!! Hieperdepiep hoeraaaaaaaaaaaaaaaa Man kan niet mee er heeft er 1 zich ziek gemeld vandaag Maaaaaar me moedertje gaat mee
Good morning all! @dianana Gefeliciteerd met de klein! Ik blijf toch duimen dat de duivels niet komen. @engel Spannende dag, veel succes! Mijn (vermoedelijke) blaasontsteking is zo goed als weg. Heb geen piijn meer, breng dus ook geen urine meer naar de doc. Blijf t gewoon goed in de gaten houden en veel water drinken. Nu op naar t strand! Iedereen een hele fijne dag!
Iedereen een fijne dag. Diaan heel erg gefeliciteerd met je dochter... 3 jaar alweer Ik ga toch nog maar even door met duimen voor je... Gister toch maar de appel geschild... volgens internet zou citroensap de kleur moeten behouden...
Gekko, heb je nog hmmik gezien? Wat bizar! Wist niet dat het zo erg was. Maar dacht dat het hun eigen huis was van S.ammy-jo en d.onny die muizen!! Gatverdamme
BEDANKT IEDEREEN wij gaan even naar de markt met dr nieuwe fiets met aanhanger kan mooi t fruit allemaal in
Ja gezien!! Brrrr. ik ben niet bang voor muizen maar dit was wel echt getsiedekkie smerig... Er zaten meer muizen dan bij een gemiddelde utrechtse bioscoop!!
Heeft ze haar kamer al gehad? Hoe vondt ze haar fiets? Slaapt ze al door? Hoe gaat het met het plassen?
Net in de koelkast gekeken... en niet bruin geworden... altans, niet bruiner dan het gister was... duurd gewoon even voor je 7 appels hebt geschilt....
Hahaha indd! Hoe kan je daar leven met een baby. Niet normaal. Ti's wel een echte. Rotterdammer hè haha die vent hoe die praat