Ik had nog net geen ondertitels nodig... Ik ken niet veel rotterdammers maar die vinden me vaak een opgesteven hark... maar ik kan gewoon echt geen dialect... ik ben dialect stom
Whaha hoe praat je dan, bekakt Aan mij hoor je het ook dat ik uit Rotterdam kom, alleen wanneer ik aan de tel zit op me werk, herkent niemand me stem, dan praat ik zo bekakt, en het gaat gewoon vanzelf. Hihi
Fijne dag!! Sterkte bij het ziekenhuis, met de boodschappen en bij het ziekenhuis... en een super pasen gewenst!!
dank je engel jep dr kamer heeft ze gahd ...helemaal blij mee dr fiets ook ...erg handig op de markt...hijs alleen nog een klein beetje te groot/zwaar slaapt heerlijk door en is helemaal zindelijk
OOK s'nachts zindelijk??? Vorig jaar was die fiets toch ook al te groot? Naja, dit jaar groeid ze er vast in....
nou ze kan wel goed bij de pendalen maar met aanhanger is t vrij zwaar dus t gaat wel .... maar t zou makkelijker zijn als ze iets groter is en snachts ...nou ze heeft van die luierbroekjes aan en ik heb gezegt dat dat slaaponderbroeken zijn ze is al 4 nachten droog
Wauw!! Wat een supermeid!! Staat er een potje bij haar op haar kamer? Of is ze gewoon 100% zindelijk en doorslapend?
overdag 100%zindelijk ze slaapt door en wordt ook niet wakker om te plassen als ze wakker is doet ze dr "slaaponderbroek" uit en gaat ze plassen maar ik doe dr nog niet zonder te bed hoor
Nee groot gelijk... maar goed... het is wel super van haar... wauw.. Toch machtig vindt je niet, hoe een mens ineens zindelijk wordt...
goedemorgen dus mooie goede vrijdag morgen van harte gefeliciteerd met je kleine en toch al hele grote meid diana wat goed dat ze zinderlijk is en ook doorslaapt echt toppie echt een grote meid al hooor en hoop dat de duivels weg gaan blijven. @engeltje voor jou ook een spannende dag hooop dat het goed is en dat er heeel veel eitjes opgehoopt zitten voor de rest met iedereen alles goed? hier wel nousje is er weer gezellig
Bizar... ik heb een keer op vrijdag de dertiende mijn verjaardag gevierd... ik stoote mijn hoofd en had een blauw ei op mijn hoofd, ik bleef met mijn duim haken tussen de trap van het trappenhuis (vraag me niet hoe ik het deed) en die bloede als een rund en werd ook blauw. En ik viel van mijn fiets... Daarnaast kwam ook nog eens mijn lievelingsoom niet... maar goed mijn tante had het uitgemaakt... maar mijn tante kwam ook niet.. liefdesverdriet Ik geloof niet in vrijdag de dertiende... alleen die dag wel hahahahaha.. Ik was zo boos dat ik het die dag had gevierd.. hihihihi.. (was wel een jaar of 9/10)
ik moet werken gekko maar erwin gaat met nousje naar opa en oma waar haar neefje en nichtje ook zijn vanmiddag. en zondag daar paaseieren zoeken natuurlijk verder nog niet wat gepland
Wel jammer dat je vandaag moet werken... Had je beter vandaag vrij kunnen krijgen... Maar paaseieren zoeken is natuurlijk super leuk!!