zo... nu ben ik er met de comp zat net nog in bed met de mob. kleine was om 12 uur wakker en om 4 uur nog een keertje viel om 7 uur weer in slaap en is nu net pas wakker
sitetable verkocht... geef je je adres geeft ze weer afbericht omdat ze al een andere heeft gekocht heb daar zo'n hekel aan nu heeft een wild vreemde wel mn adres
@diana ja heel vervelend is dat zeg dan meteen dat je niet wil hebben. kijk eerst goed rond voor je mensen laat denken dat je iets wil hebben en dan toch niet grrrrrrrrrr ik ken het wij hadden een grote papegaaienkooi er op staan. en dan zijn ze zo geintresseert en maak je een afspraak zit je te wachten en dan hebben ze ineens weer een andere nou stik er in dan kan zo boos om worden
ah leuk ik hoop dat ie dr net zo mooi uitziet als op de foto neem je hem dan al meteen mee als je hem mooi vind?
@Dianana Je hij is al uit elkaar vertelde de dame. M'n paps gaat even mee met de auto zodat we hem meteen mee kunnen nemen. Hij kan voorlopig wel op zolder staan.
@Dianana Ga eerst op MP zoeken, t scheelt gewoon zoveel geld. Meestal ben je dan maar 1/3 van de nieuwprijs kwijt en zit er hoogstens een krasje op.
ja das waar hoor ik wilde perse die ektorp van de ikea die staan haast niet op MP en als ze dr staan is het een opknap project of bijna net zo duur als bij de ikea nieuw
IKEA | Slaapkamermeubels | Ladekasten | HEMNES | Ladekast 8 lades t is trouwens de hemnes hoe ik nou bij ektorp kom ... das NL een bank
Ja daar zogt ik op en zag alleen maar banken hahaha. Die is mooi, alleen net iets te groot voor bij ons. Maar jij hebt m dus al?
ik heb hem voor de kleine gebruikt en in die kleinste kamer komt ie ook omdat ik dan geen linnenkast hoef alleen een bedje en de commode hij heeft echt zoveel ruimte en neemt minder ruimte in beslag omdat ie iets minder diep is als een 'echte' commode
Volgens mij kan die koppang ook prima.. of moet ie wel een bepaalde hoogte hebben ivm zere rug, voorover buigen/hangen