ja is goed gekko bij mij mag er best wat af. en mijn ei komt ook als goed is rond koningendag dus zowiezo ga ik ff week proberen wat er af te krijgen dan zien we wel weer verder hihihi
Veel naar buiten.... veel bewegen, water en thee drinken.... licht eten.... dan moet het lukken toch?
Hi girls,, echo was goed. Eitjes moeten 18 mm zijn, en een paar zijn er al 10 en andere 12 Hij denkt er zo 10 bij mij te kunnen weghalen, dus als er nou 10 zwemmers goed zijn, hebben we 10 x kans Dinsdag moet ik voor een 2e echo Sorry voor ego bericht
engeltje wat fijn dat de echo goed was en hoop zo dat je man een stel goede zwemmers er tussen heeft zitten hopelijk zijn ze dinsdag goed genoeg om er uit te halen @gekko veel lopen is voor mij ergggggg lastig met mijn been helaas en water en thee dat moet gaan lukken en buiten moet ook lukken met dit weer he
Thanks meiden, ben ook echt we blij! Ik ga zo helaas op ziekenbezoek, dus ben weer weg, wilde het bericht even aan jullie vertellen Fijne zonnige dag allemaal!!
Daarom tikte ik ook veel bewegen We gaan er gewoon voor Voor mijn ideale gewicht moet ik 12 kilo afvallen Sh*t.. dat is eigenlijk best veel....
Dit is trouwens een handige site als je gewicht wil verliezen... kan je je bmi op berekenen en gelijk kijken wat je nou aan kcal binnen krijgt en andere voedingsstoffen... Body Mass Index of Quetelet Index, bereken uw ideale lichaamsgewich
er zou niemand meer op rood gaan deze maand ... Engeltje: wat een top berichtje zeg! Spannend hoor! Hoe is het verder met iedereen??
Tsja Apie.. niemand luisterd naar me Hier gaat het goed... ben een wedstrijdje aan het doen met de klok... lijkt erop dat ik aan het winnen ben... Ben anderhalve dag werk in een halve dag aan het proppen....
dames we moeten een nieuwe topic maken chica`s vol 5 al weer wat gaat dat hard zeg al 4 helemaal vol geklets hihihi