82 cm hoog.... dat is best laag hoor..... Afmeting gemonteerd product Breedte: 90 cm Diepte: 44 cm Hoogte: 82 cm
IKEA | Slaapkamermeubels | Ladekasten | HEMNES | Ladekast 3 lades die is 1,10 breed die grote is bijna 1,62 breed ik vond t toen vooral handig dat ie dus niet zo heel diep is en wel hoog en lekker breed kan dr zoveel in kwijt
@gekko&diana Ja denk het ook, ga eens even kijken hoe hoog de 'normale' commodes zijn. Straks trouwens ff bij de prenatal kijken voor broeken. Vind t heel vervelend om steeds met n open spijkerbroek te lopen
Aah Die kleinere Hemnes zou prima zijn, vanavond ff aan vriend laten zien. Ik ga ook douchen en op zoek naar een fijne broek. Fijne dag!!!
Sjit de winkels zijn natuurlijk pas na 13.00 uur open Dan ga ik eerst even theetje drinken bij vriendinnetje.
ersthertie...woowww die buik is moooooiii *zwijmel* en wat gaat de tijd toch hard zeg....bijna 16 weken alweer gekko ik moet ook altijd hard lachen om die opmekingen van jou ahahhahaha meiden ik ben zo me kids ophalen van school...laterssss