Bren, dan heb je 2 leuke uitjes in het vooruitzicht!!' Gekko, ja de koorts is gezakt! Apie, jij m ook al gemist? Schiet lekker op hier met ons!
Mwhooo das te doen.... Neem de kiddie car, en dan begin ik te trappen.. Hoe laat staat de koffie klaar? Heb net gebeld met zo'n mens wat je tuin op komt ruimen. Oud ijzer gratis, de rest tegen een kleine vergoeding... Nou, ik geloof dat die kerel op zijn achterhoofd gevallen is... Hij vroeg 50 euro voor nouja 15 dingen?! Helemaal ziek! Dus ga het toch maar zelf doen... Dan kost het maar 5 euro. Maja, ben vandaag liever lui dan moe...... Heb alvast mijn schoonzusje ingeschakeld Mag zij ff komen helpen hahaha (slecht ben ik he)
ja mel maar sauna kan alleen als nou de rode duivels door breken anders eerst komende maanden niet hiihihi ik hou niet echt van u2 heeft paar goede nr maar ach papa is er helemaal weg van dus gaat ik lekker gezellig met hem mee maken er gewoon een leuke dag van
Vrees van wel..... Heb nog een kleine hoop omdat we de dag ervoor wel geknutseld hebben. (ben nu aan het klussen in de tuin, dus om voor mezelf ff een scheidingslijn te houden ) Normaal krijg ik ook na mijn ei last van mijn borsten enzo.. Deze x helemaal niets ! Zat me net te bedenken of mijn ei al geweest is.. Maar dat weet ik eigenlijk ook wel zeker. Heb nu sinds gisteren een mega koppijn. Meestal betekend dat de volgende dag :x. Zou wel heeeeeeeeel vroeg zijn. Heb een flinke buikgriep te pakken, dus misschien is t wel daarvan. Had er iig flink de balen over in toen mijn ei kwam, maar mijn man niet !
Ooh nee, de sauna is natuurlijk niet verstandig als je zwanger bent, even niet aan gedacht! nou ja, dan gezellig met papa mee naar dat concert.
balen dat je hem miss heb gemist apie maar ja miss was het die dag er voor toch voldoende en is het gewoon raak hier zijn er wel meer die dachten dat ze niet zoude zijn omdat ze niet met of rond de ei hebben geklust en waren wel zwanger
Ach ja hopen mag natuurlijk, maar voel werkelijk heel weinig... Ook geen idee wanneer het zou moeten innestelen. De dag erna ook nog geknutseld, alleen niet op de dag waarop het had gemoeten. De wonderen zijn de wereld nog niet uit natuurlijk, maar ik durf er niet op te hopen. Hebben jullie dat ook? Je eigen voornemen om deze maand eens met iets anders bezig te zijn dan met zwanger worden. Maar naar mate de nod vorderd hoe gekker je ervan wordt!
ja het wachten duurt ook zo lang tot die irri nod komt of liever niet hihi hahaha en dan zou jij die bon wel willen zeker mel