Ondertussen niet meer eng.. maar kreeg er rare beelden bij... Worden op zp ook wel eens andere dingen bedoeld met een knippie. Nu vindt ik het vooral knap... dat kan ik dus niet....
de kleine ligt nog steeds te slapen op de bank die was om half 5 weer wakker vanmorgen ... naar school geweest buiten gespeelt daar toen naar de stad ze was in de auto onderweg naar huis in slaap gevallen 500 meter van huis af ...
ja ze zal dr wat later ingaan maar man is vrij morgen dus we gaan dr een leuke dag van maken als t mooi weer is buiten en anders ergens indoor
Dat zal wel... het was een drukke dag als ik het zo lees.... en de lucht is warm en dik... daar moet een mens weer even aan wennen....
ahhh... mar ik ga ook mopperen als ik lig te slapen en ik wodt wakker.... Vraag maar aan mijn man... die maakt me de afgelopen nachten elke nacht wakker... vanacht zei die... laat me toch lekker snurken... moet je me nu daar telkens voor wakker maken naja...
Bonnie: proficiat!!! Dat heb ik dus ook altijd: een week lang voor NOD buikpijn! Zou het dan ook niet meer verwachten. Maar deze maand is ineens HEEL anders. Nog steeds geen buikpijn??? Straks wel weer een "gevoelige" linkerkant (weet niet goed hoe ik het moet omschrijven), maar is nu over.
Lach maar.... ik wilde de auto hebben vandaag.... en dan moet ik eruit om hem weg te brengen..... Nu kon ik er niet uit ik lag net weer even te slapen...dus hij de auto en ik niet naar de stort Nu moet ik weer een week wachten