Bren heeft hem tevoorschijn gehaald Ja mel doe ik ook zeker, merk dat ik al 2dagen 'lekker' wakker word, niet zo moe en uitgeput. Dus syllie gaat vandaag ook gewoon weer vroeg naar bedje toe
Ow bren als je toch zo lekker bezig bent . Wil je mij op de glazenbol schrijven bij Bonnie, een jongen gok ik
staat erbij engeltje jongentje zeg jij bij bonnie @diana hij gaat het ff doen maar hij doet dit verder nooit he dus pin hem er niet op vast
Dank je bren! En als papa nog tijd en energie over heeft.... Meiden ik ga lekker naar bed. Morge avond verjaardag, dus ben er morgen de hele dag niet slaap lekker
diana maart een jongentje mel twijfel in maart, maar april meisje dacht die en engeltje jij wilde ook zal ff vragen
Bren, ik doe het ervoor hoor! Maart is voor mij zeker een verloren maand, niet geklust namelijk! Heb nog een pendel voor april, een jongen dan. Hoop dat papa gelijk gaat krijgen voor bren en dianana!
Bren, hoe doet papa dat eigenlijk dan? Vorige keer moest ik mijn naam en geboortedatum opgeven voor de pendel.. Gewoon nieuwsgierigheid hoor!
whoeohoeehahahaha dan zou ik nu zwanger zijn !!!!!!!!!!!!!!!!! als t zo is .....................................................................
papa zegt jongetje als ik t zelf doe ook jongetje en mel zegt jongetje bij mij ik kan alleen niet zien bij mezelf wanneer t zou zijn maaarrrrrrrrrr daar hebben we papa voor!
hoop het ook zo @engeltje papa denkt eerste x raak is met de behandeling en dat je gelijk een 2ling kan krijgen maar dames papa pendelt eigenlijk nooit he of dat hij het goed dat is de vraag he dus niet boos worden als het niet klopt he
als ik nu niet zwanger ben dan kom ik jullie ff opzoeken jah nee hoor bren tis voor de gein maar ik ben wel zenuwachtig nu