Nou nee dat was het niet echt.... S'avonds zei hij... doe je mond eens open.... even kijken.... ja ik zie de baby, je bent echt zwanger hoor...
Ben nu wel aan het overdrijven.... maar de bloeding is al gestopt, dan kan ik het zeker niet als ongi rekenen he? Als het maar drie keer een beetje een inlegkruis heeft bevuild....
Tja, wie weet was dit wel je ongi. Cyclus van het pad af, dus misschien ongi ook van het pad af. Ik zou gewoon afwachten wat de HA morgen allemaal zegt. Hoe laat moet je daar zijn?
Mijn vriend heeft vanmorgen een potje ingeleverd in het ZH. We kunnen maandag of dinsdag bellen voor de uitslag. Ik hoop zo dat het goed zit...
Ik hoop het ook echt voor je... En vooral ook voor je vriend.... Wat duurd een weekend dan ineens lang he?
Ja, jammer dat ze er niet gewoon een staafje in kunnen zetten en meteen kunnen zeggen hoe het zit! Zoals wij over een staafje heen plassen!
Ola ben weer klaar met werken en op weg naar huis. @gekko jammer van de nega test des te beter is t dat je morgen naar de doc gaat. @ess maandag of dinsdag al uitslag is lekker snel. Dat weekend vliegt vast zo voorbij.