ja geen bloed geen moed dus we wachten en we wachten hihihi vanmiddag ga ik ff met me schoonzus naar kronenburg een winkelcentrum en haal ik bij kruidvat wel ff testen. papa had indd voor mij gependelt in maart een jongentje dus hoop dat die gelijk gaat krijgen en ginema ook hihihi maar hoe gaat het hier met al die nieuwschierige aagjes hihihihihi
Tsja.... wat wil je weten.... De zon begint hier net door te breken em de katten hebben een tapijt aan haren verloren vanmorgen.... dus ik moet zo even stofzuigen ofzo....
ow dat tapijt van haren ik ken het hier ook de katten en de hond die goed aan het verharen zijn pffffff je blijft bezig. wat gaat er dan veranderen diana
ze kunnen zichzelf niet meer bedruipen en gaan per 1 April samen met een groot kdv waardoor t dus eigenlijk geen psz meer is maar een kdv en dat is veel duurder ze gaat nu voor 2 ochtendjes straks wilde ik 3 ochtendjes maar dan betaal ik voor die ene ochtend meer als t dubbelle kwijt als ik nu voor 2 ochtenden betaal
pfffff het word dus gewoon onmogelijk gemaakt als je minder heb te besteden alleen mensen met genoeg geld kunnen het betalen :S balen diana
en dan kun je toeslag krijgen maar daar hebben we geen recht op en dan krijg je vanaf 1 april gemeente subsidie maar das voor max 2 ochtenden ... 2x3 uur kost dan ca 48 euro en als ik 3 ochtenden wil ben ik 150 euro kwijt dus 100 euro meer voor 3 uurtjes extra
tis een klein dorp en alle pszalen hier in de omgeving gaan samen werken onder de vleugels van dat kdv
Ja ik weet van de toeslag.... maar kreeg al het iedee dat je een thuismoeder was dus dan heb je idd geen recht... terwijl het voor een kind ook heel goed is om met leeftijdsgenootjes om te gaan.... en een dag extra naar de psz is een goede voorbereiding op de kleuterschool....
Zoo net weer een foto gemaakt.. Mn buik is flink gegroeid.. T verschil met 2 weken terug op de foto was duidelijk
Bren, wat balen van je test! We blijven hopen voor je met z'n allen! Anz, wat heb jij een prachtig buikje zeg, WAUW!!