Mwhoo papa wat hebben jullie gegeten? Wij moeten nòg steeds eten!!! Ik ben echt een drama vandaag ....
@bren nog even geduld. Ik moet nog even op eten wachten ,vriend is sporten en gaat op de terugweg bij supermarkt langs. T maakt eigenlijk niet uit wat k eet of drink alles smaakt vies door de maagzuur, ben dr beetje klaar mee
@bren en papa: Die kip braadstoom van (volgens mij maggi)? Daar is onze zoon regelrecht verslaafd aan!!!!!!!!!
Ik vraag elke avond aan de kids wat ze willen eten..(vraag me niet waarom) ik krijg elke avond hetzelfde antwoord: nr 1 (net 2jr) ws (worst), nr 2 (bijna 5) spaggeti met oven kip, en nr 3 (7jr) alles behalve worst, spaggeti en kip..... Hahaha om moedeloos van te worden!
@Bren en papa: Spannend!!!! Hopelijk zijn de Kv2v5 duidelijk roze morgen. Ik duim voor jullie! @apie: hahaha, fijn dat ze allemaal iets anders willen eten
Ja, 'k zou wel wachten tot morgenvroeg, anders weet je als ie negatief is nog niet of het aan de urine lag of dat je toch geen kindje verwacht. Maar jah, wachten valt niet mee he.
Idd... Wachten! Klote he dit! Ik hoop op een hele mooie roze streep morgen! Of liever gezegd 2 roze strepen! Spaggetti en kip.... Zonder saus en groenten he... Blijf het een vreemde combi vinden! Maar alee het kind groeit, dus het zal wel goed zijn
die kip is echt lekker we hadden nou met honing meestal hebben we die knoflook maar deze hadden we op de huishoudbeurs gekocht moet zeggen ook erg lekker