@engel spannend, ik hoop dat er niets gebeurd voor zatrdag. @es ik ga zeker voor je duimen!a Ga mijn bedje in, tot morgen en Bren hoop dat de duivels weg blijven.
Nee ik voel helemaal niets dat is gek Ik was net op verjaardag van me tante, had me oma een kadootje voor me, maatje 50, pyama met broekje, slabbetje en mutsje Er stond op mommy's little monster Zo schattig en lief!! Werd er emo van. Ze zei: er moet een begin zijn Echt lief
Ja dat is wel zo, maar positiviteit helpt ook. Je lijk trouwens me vent wel, die is ook heel neutraal van we zien wel Niet hopen want dat kan het ook niet tegenvallen Is wel zo, maar toch
Ben al zoveel rondes positief geweest ...dat t toch weer negatief was Soort zelfbescherming mss Maareh...schijn bedriegt hoor Ga dr mee naar bed en sta dr mee op
Het zal toch ooit goed moeten komen bij ons,bij ons allemaal, moet toch haast wel..... Kan me niet voorstellen dat ik zo nog 30 jaar ga zitten zonder dat er ooit iets gebeurd
Meis ik ga zo lekker naar bed, ff nog genieten met me mannetje, heb hem de hele avond niet gezien To morgen en slaap lekker