Ja... vraag me ook af waar de zon is gebleven! Is mijn plaats weer mooi schoon, kan ik niet eens buiten zitten! Van het weekend weer geloof ik...... Hoe is het verder met iedereen?
hoi apie ja hier gaat het wel goed (al baal ik wel van het slechte weer grrrrr) ben de afgelopen 3 dagen echt al heel vroeg in de avond kapot moe!!! val soms al om 7 uur rechtop in slaap en dat is echt vreemd voor mij want ik ga soms pas om 1 uur slapen,ben gewoon niet moe te krijgen normaal ben gisteren ook eerder thuisgekomen....kon geen bestellingen meer fatsoenlijk aannemen en stond steeds te gapen...was al om iets voor half 9 thuis en viel me vriend zelfs al op dat ik als een zombie op de bank zat.....hihi...die vroeg steeds is er iets????....ikke nee ben gewoon erg moe....waarop hij gelijk een big smile opzette en zei zou het.....?????? heb hem al zo vaak verteld(voorbereid) dat je in begin van zwangerschap heel moe kunt zijn maarja ook al heb ik beetje een vermoeden ik verheug me (hardop in ieder geval niet) nerrgens op
Bren en papa, wat ontzettend klote dat jullie nu WEER op rood moeten. Bah, jullie zijn nu echt wel eens aan de beurt om op roze te gaan. Dikke knuf en ga maar gauw een dag plannen om samen met papa te gaan ontspannen in de suana!
True, dat klinkt veelbelovend mar snap dat je jezelf in bescherming neemt en niet teveel hoopt.. Ik duim voor je!!
ja miss volgend weekend lekker samen weg lekker ontspannen ff alles van ons af zetten en weer opladen voor een nieuwe ronden. al zie ik het elke maand weer somberder in pffffffff voel me echt zo klote vandaag en moet ik nog gaan werken ook en vrolijk achter de kassa zitten
Hey true... Ff een korte, moet zo off line gaan... Moet de kleine weg brengen en dan komt de bank praten !!!!!!!!!!!! Ik voel eigenlijk helemaal niet zoveel.... Ik heb nog steeds geen zere borsten (wat wel normaal is na mijn eisprong dus??), ik heb heel erge diaree gehad. Gisteren een dag niet, vandaag weer wel.. Ben er ook met vlagen misselijk bij, maar ik denk een beetje dat het de na-weeen zijn van de griep..Een lichte buikgriep. Ben ook snel moe, maar heb sinds maandag ook bijna niet geslapen, en daarnaast heel veel lopen sjouwen.... Dus dat kan ook wel wat vermoeidheid geven he Het enige wat ik wel heb sinds mijn ei: HOOFDPIJN!!! Dus... Hopen mag natuurlijk, maar ik voel denk ik veel te weinig....
Dames, moet echt gaan vliegen..Als de bank mevrouw weg is, probeer ik nog ff online te komen voor mijn tupper party begint... Laterssssssssssssssssss...xxxxx
Klopt Dianana... Morgen heeft ze haar 1e echo.. Ben benieuwd... Ze had een pb gestuurd dat ze wat meer afstand nam vanwege alle verhalen rond de mk's en ma's... Kon ze even niet behappen Ze zal morgen wel komen vertellen hoe de echo was! @ Bren & Papa: Wat balen dat jullie weer op rood zijn gegaan!! @ Apie: Veel plezier met je party @ True: Spannend weer zeg!! Zeker als je het zo beschrijft van je vermoeidheid.... Ik duim voor je
nou dames tot vanavond miss ga maar lekker werken beetje afleiding zal me wel goed doen doeidoei allemaal
Werk ze bren, kan me voorstelen dat je geen zin hebt als je je zo klote voelt! Aan de andere kant misschien ook wel lekker om aan iets anders te moeten denken.. Sterkte!!
iedereen weg nog steeds geen duivels gespot. ik heb ook nog steeds geen lage rugpijn of pijn in me onderbuik wel een soort van pijn ter hoogte van me maag, heel raar. voor de rest voel ik me een beetje weeig. het is net alsof ik niet lekker in me vel zit.. blij als ik thuis ben
engeltje je maakt het wel heeeeeeeeeeel erg spannend!!!! zou wel echt VET GAAF zijn als het nu raak is vlak voordat je de MMM in gaat!!
jaaaaaaa me papiertje is nog steeds wit! misschien komt dat omdat ik steeds denk aan rode duivels, dat het weg blijft, net als bij zwanger worden.. als je eraan denkt blijft het weg