meiden ik ga te bed morgen vroeg op de kleine naar de psz brengen ben erg moe ook na mijn fantastische nachten engel dikke dikke knuf es ik duim voor jullie voor morgen esth. jij lekker slapen gaan ... is goed voor je beebje doei meiden tot morgen
Ik las ook nog ff op m'n tel. @Engel wat balen echt niet leuk. Hoop dat je lekker slaapt. @Dianana ga k doen Welterusten
en ess meid jij moet gewoon op roze gaan meis verdorie ik weiger te accepteren dat we maar niet op roze gaan al heb ik er bij mezelf ook een hard hoofd in pffffff nergens meer slijmpjes oid te bekennen....wat meestal naderende ongie betekend!!!!!
enigste wat ik voel is een zeurderrig gevoel in me buik maaja dat kan ook tussen me oren zitten.....mss voel ik wel wat ik WIL voelen pfff
pfff had vanavond trouwens ff benauwd me broer was hier...hielp me vriend ff met online komen met de xbox (hihihi hij is toch echt een wizz kidd....notttt hahhaha) me broer moest ff online via me pc zag ie www.zwangerschapspagina staan pfffff hij gelijk ben je zwange ofzo ikke neee joh ik volg een vriendin van me hahahahah jong ik zweette me een paar peentjes uit hahaah weet niet of ie het geloofde hahahhah maarja boeiuhhhhh me familie weet nl van niks is des te leuker als ik 10 weken ofzo ben en ze het dan vertel ook een beetje omdat ik nog niet zooo lang met me vriend samen ben(al zijn ze he-le-maal weg van hem hihihihi)we zijn nl pas 8mnd mnd samen en al 6maand bezig voor een kindje en ik zit nog midden in de shit die me klote ex heeft achter gelaten icl. schulden etc. door hem (alles op mijn naam pakken he:x) maar toch liefde overwint alles en ook hier komen we wel weer doorheen he ben liever gelukkig met minder dan ongelukkig met meer.... (al heb ik het met me huidige vriend veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel beter .........ook financieel) maa jullie kunnen je denk ik wel voorstellen dat ik het ff spaans benauwd had toen die me vroeg ben je zwanger??? hahahhaahaha uuuh nee maar ben druk bezig hahaahaha
@Engel: Nee toch!! Hopelijk blijft het bij het roze slijmpje en blijft de ongi weg. Probeer niet te veel te piekeren vanacht.
nee gelukkig niet hihihi hoop alleen niet dat ie gezien heeft dat me vriend en ik elkaar aankeken van k*t nee he hihihi en zo van je zegt niks he ahhahaha maar dames (spreek maar ff in algemeen ook al ben jij als enigste online hihi)ik ben slapen ben dooooooooooooooooodmoe....me ogen vallen dicht kusssss
Lieve engel! Wat klote voor je, zat hier stilletjes toch zo te hopen dat het toch nog raak zou zijn voor de mmm! Verder wens ik jullie allemaal een goede nachtrust zonder kinderen die spoken! Ik ga ook mijn mandje opzoeken, morgen weer vroeg op!
he mel jij was dr nog laat gisteren of eigenlijk heeeeel vroeg vanmorgen de kleine werdt wel weer om een uur of 4 wakker maar is gelijk weer gaan slapen !!! ben helemaal een beetje uitgerust!