ow arrme dianana....meis die kleine (ja idd mooiste meid hihhih) zal het geweldig vinden en mss juist superr vinden dat ze op school kan vertellen dat zij GROTE zus wordt hihihi...vinden kids ook supe leuk en als je het steeds heel positief brengt en zegt dat ZIJ grote zus wordt zal er geen probleem zijn er zijn ook mensen die ALLEEN MAAR met hun zwangeschap bezig zijn ,ja dan kan je kleine meid het er moeilijk mee krijgen,maar dat zie ik bij jullie niet gebeuren... kortom lekker die kleine boef erbij betrekken en alles komt goed ik liet me zoontje in de zwangerschap al 'voor zijn kleine broertje zergen' hihihihi door bijv hem me buik in te laten smeren met lotion,dan zij ik dat ie de baby ff mocht verzorgen....vond ie geweldig....vooral als de baby dan schopte hihihihi ENGELTJE.....ZOU HET?????WANNEER GA JE TESTEN ???? IK HOOP HET ZOOOOOOOOOOOOOOO VOOR JE HE!!!! ZOU ZO SUPER GEWELDIG EN BIJZONDER ZIJN!!!
ikke niet esthertie.....heb wel (zag ik net) gelige afscheiding pfff maak mezelf echt zenuwachtig nu wel weer beetje kramperig gevoel in onderbuik alsof me ongie eeder komt net beetje weeig gevoel in maag,maar kan ook door de zenuwen komen...of het hopen op zodat je ook wat gaat voelen
hey lieverd.. gaat het weer een beetje met je????? zoniet lekker hier klagen hoorwij weten als geen ander hoe kl*te die ongie is
@True sorry dacht dat jij t was. Hoop dat die duivels weg blijven. @Bren heb je n beetje lekker geslapen?
ja hoor het gaat wel moet maar he heb goed geslapen gelukkig baal natuurlijk nog steeds maar ja het zal wel zo moeten zijn gaan gewoon weer vol goede moed naar de volgende ronde
Engel je maakt het super spannend Dames... ik ga heel even de stad in... wie weet tot vanmiddag.. En anders... fijn weekend en tot maandag!
ik heb geen pijn ter hoogte van me maag maar in me onderbuik (nu ipv rechts aan de linkerkant bij lies..raar)
oowja weeig gevoel in je maag.. ik had gisteravond steekjes aan zijkant van me buik. ik heb wel het idee dat ik nu van alles ga voelen, terwijl ik normaal ook wel eens een pijntje of een steekje heb hahaha Gekko en Esthertie fijne dag vandaag Bren, knuf voor mij nog 2 uurtjes, lekker zo'n kort dagje
Dianana, achteraf blijkt het juist ontzettend leuk dit leeftijdsverschil! Ik haal en breng de oudste altijd samen met de kleinste van school. Dan rent hij als eerste enthousiast naar zijn broertje! Andere kids uit de klas vinden het ook reuze interessant. Mijn oudste ik stapel gek op zijn broertje, ze hebben de grootste lol samen hoor ondanks het grote leeftijdsverschil. Meis, het komt echt goed, jou dochter kan straks lekker genieten van een prachtig broertje (of zusje hihi) en dan maakt het leeftijdsverschil helemaal niks meer uit! Kan ze lekker samen met jou moederen en voor grote sterke zus spelen.